eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWpis do księgi wieczystej - ustanowienie hipoteki na rzecz banku › Wpis do księgi wieczystej - ustanowienie hipoteki na rzecz banku
  • Data: 2009-05-06 18:27:48
    Temat: Wpis do księgi wieczystej - ustanowienie hipoteki na rzecz banku
    Od: "mike" <d...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam mały problem ze zrozumieniem tego wszystkiego, więc proszę o krótkie
    wyjaśnienie.
    Kredyt zaciągnięty wspólnie z żoną. Bank wystawia 2 pisma, jedno na mnie a
    drugie na żonę. Hipoteka zwykła + kaucyjna.
    Pytanie 1: Czy powinienem wypełnić KW-WPIS oddzielnie na siebie i oddzielnie
    na żonę?
    Pytanie 2: Jeśli tak, to oznacza, że należy podwójnie zapłacić za tandem
    zwykła+kaucyjna (czyli w moim przypadku na podstawie taryfikatora 2*
    (200+200))
    Pytanie 3: Czy pcc również mam wystawić oddzielnie na każdego z nas obojga?

    dzięki za ew. sugestie

    --
    Mike