  • 51. Data: 2012-06-07 18:16:34
    Temat: Re: Wolontariat na euro
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-07, Shrek <u...@d...invalid> wrote:

    [...]

    >>> traktuje jak swój?
    >> A czy jest?
    > NIe.

    Jeśli "pracodawca" to osoba fizyczna, a nie osoba prawna to jest to
    jego _prywatny_ majątek.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 52. Data: 2012-06-07 21:04:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Jun 2012, Shrek wrote:

    > Odnoszę wrażenie, że właśnie tą sytuację miał na myśli Januszek:D

    Uczciwie przyznam, że podejrzewam iż tak, ale "grupowicz dostaje
    komentarz do tego co napisał", a o nadużywaniu firmowego sprzętu
    przez pracowników (choćby tylko niektórych) nie wspominał :)

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2012-06-07 21:29:55
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > to sprawdź ile czasu pracują szefowie swoich firm... pomijając soboty i
    > niedziele w której też często pracują..

    Nie po to szefowie zatrudniają pracowników żeby samemu pracować, a od tej
    ich pracy to co najwyżej nadwyrężają sobie mięśnie oponiaste brzuszne i
    dupne ha ha ha.
    A z tą odpowiedzialnością to też mity, bo co cwańszy pracodawca to zakłada
    spółki zoo i ryzykuje tylko znikomym kapitałem wniesionym a nie własnym
    majątkiem. Natomiast od pracowników wymagają zakładania DG:)

  • 54. Data: 2012-06-07 23:11:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Dyjor napisa?(a):

    > to sprawdź ile czasu pracują szefowie swoich firm...

    > pomijając soboty i niedziele w której też często pracują..

    'Pracują' czy 'wydaje im sie, że pracują'?

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 55. Data: 2012-06-08 08:19:33
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-06-06 19:50, gierrro pisze:

    > Ktoś komuś każe?
    > Rozumiesz słowo "niewolnictwo"?

    Na pewno dobrze rozumie, po prostu trolluje/prowokuje.

  • 56. Data: 2012-06-08 23:21:07
    Od: "realista" <r...@i...the.net>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zapewnia się im utrzymanie, kasy nie dostają, pracują, są dostępni 24
    > godziny na dobę tak samo jak bambusy na plantacjach bawełny w Ameryce
    > południowej.
    > Czyli co, teraz mamy biała murzina w polsze?
    >
    > Ludzie żeby mieć co do gara włożyć jadą na truskawki do niemiec czy
    > irlandii i jakoś im do głowy nie przychodzi żeby robić to za darmo, nawet
    > jakby z jakichś szlachetnych pobudek by chcieli to normalnie ich na to
    > nie stać, więc o co chodzi z tym wolontariatem?
    > Może by tak drogi, stadiony i hotele budowali wolontariusze?

    Ludzie, czy wy daliście sobie zrobić wodę z mózgu przez UEFA?
    Dla przypomnienia czym jest wolontariat, cytat z wikipedii:
    Wolontariat (łac. voluntarius - dobrowolny) - dobrowolna, bezpłatna,
    świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa, wykraczająca poza
    związki rodzinno-koleżeńsko-przyjacielskie.

    Wolontariusz to osoba pracująca na zasadzie wolontariatu. Według Ustawy o
    działalności pożytku publicznego i o wolontariacie wolontariuszem jest ten,
    kto dobrowolnie i świadomie oraz bez wynagrodzenia angażuje się w pracę na
    rzecz osób, organizacji pozarządowych, a także rozmaitych instytucji
    działających w różnych obszarach społecznych. Instytucje te nie mogą
    korzystać z pracy wolontariuszy przy prowadzonej działalności gospodarczej,
    czego wprost zakazuje ustawa.

    A w tym wypadku mamy zawłaszczone to przez organizatorów imprezy
    komercyjnej, z której czerpią olbrzymie profity i zachęcają do pracy dla
    nich za frajer!

    Trzeba mieć watę cukrową zamiast mózgu, żeby tam się zgłosić i jeszcze ich
    bronić!

    Dla mniej rozgarniętych: wolontariat jest szczytną ideą i służy pomaganiu
    komuś bez profitów finansowych dla żadnej ze stron, jedynie dla satysfakcji
    i coś takiego popieram, ale jak widzę tych łosiów w zielonych koszulkach
    biegających za pijanymi kibolami z uśmiechem na ustach i pytających "how
    can I help you?" uważających się za wolontariuszy to szlag mnie trafia. To
    są ciężcy frajerzy a nie żadni wolontariusze.

    Może niedługo markety będą szukały wolonitariuszy zamiast pracowników? Nie
    dajmy się zwariować do reszty.

  • 57. Data: 2012-06-08 23:22:09
    Od: "realista" <r...@i...the.net>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:4fcf2d0e$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem jak na Euro, ale czasami jest to po to, aby zdobyć
    > doświadczenie, nauczyć się czegoś, rozszerzyć sobie portfolio, zdobyć
    > kontakty, dla reklamy, i pewnie znajdzie się mnóstwo innych pobudek, te
    > przyszły mi do głowy, bo z takich pobudek ludzie często właśnie
    > uczestniczą w wolontariatach.

    A co ma wolontariat do bycia dymanym przez komercyjną imprezę z której
    profity spija jakiś Platfusini?
    Pomagać można starszej babci zrobić zakupy, posprzątać mieszkanie, wspierać
    pacjentów hospicjum, to jest wolontariat!

  • 58. Data: 2012-06-08 23:26:26
    Od: "realista" <r...@i...the.net>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 6 Cze, 12:13, <news> wrote:
> [...]
    > Może by tak drogi, stadiony i hotele budowali wolontariusze?

    >No tak ci co pchają wózli nepełnosprawnych to też frajerzy. Według

    Ty chyba nie wiesz co to jest wolontariat, a co to jest bycie ciężkim
    kretynem uznającym się za wolontariusza euro.
    To może ja otworzę firmę i będę "zatrudniał" wolontariuszy? Zgłaszasz się
    pierwszy rozumiem?

  • 59. Data: 2012-06-09 09:42:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to tak jak z Hanną Gronkiewicz Waltz, co ona robi z podległymi pracownikami
    z PiSu? taki sam cel mają ci wolontariusze z PO...

  • 60. Data: 2012-06-09 17:44:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Hmmm jakoś pracuję i nie miałem takiego dylematu, czyli jednak nie musi i
    > czy pójdzie, czy nie, to jego wybór.

    No dobrze, ale ... czy w takim razie można pracować za połowę minimalnego
    wynagrodzenia ? No bo ... jeśli za jedno można i za żadne można to ...