  • 1. Data: 2004-05-07 04:51:16
    Temat: Wojsko - odwiedziny - jaki i kiedy ?
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl>

    Hello.
    Mam pytanie - nie wiem czy to wlasciwa grupa.
    Jak to jest z odwiedzinami osob bedacych wcielonych do wojska ?
    Mozna w dni powszednie, czy tylko w weekendy ?
    I czy przed przysiega tez mozna :)

    Ps. Moze dla niektorych smieszne ale czy wojsko zapewnia pelene wyposazenie
    jesli chodzi o ubior, konkretnie chodzi o bielizne i skarpety :)

    blonDIE (one & only) @ work

  • 2. Data: 2004-05-07 05:48:38
    Temat: Re: Wojsko - odwiedziny - jaki i kiedy ?
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl>

    > Mam pytanie - nie wiem czy to wlasciwa grupa.
    > Jak to jest z odwiedzinami osob bedacych wcielonych do wojska ?
    > Mozna w dni powszednie, czy tylko w weekendy ?
    > I czy przed przysiega tez mozna :)

    Mozna zawsze, pod warunkiem, że żołnierz nie ma obecnie zajęć lub służby.
    Jeśli ma czas wolny to jaknajbardziej możliwe są odwiedziny.

    > Ps. Moze dla niektorych smieszne ale czy wojsko zapewnia pelene
    wyposazenie
    > jesli chodzi o ubior, konkretnie chodzi o bielizne i skarpety :)

    tak, full service, nawet chusteczki do nosa :-)))

    Pozdrawiam
    Markus