  • Data: 2002-12-02 19:25:23
    Temat: Wojsko a 28 lat pomocyyy !!!
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Juz sie przygotowywalem do Swiat i urlopu a tu przyszlo zwyklym listem
    wezwanie do osobistego stawienia sie w dniu - natychmiast w celu
    wreczenia karty powolania... Troche mna trzesie biorac pod uwage ze
    pani z WKU mowila ze przeniosa mnie do rezerwy z koncem roku.

    Do czerwca 2002 mialem odroczenie z tytulu pobierania nauki. Pisalem
    prace licencjacka ale nie zostala obroniona do tego nie wiem czy
    spelniam warunki uzyskania absolutorium - zmienial sie program
    uczelni.

    Jestem rocznik lipiec 1974 czyli teoretycznie moga mnie powolac do 31
    grudnia 2002 ale jest tam kilka zastrzezen m.in. o unikaniu sluzby
    wojskowej. Co z tym fantem moge zrobic
    ((

    Jakie rozporzadzenie reguluje kwestie odstapienia od poboru osob pracujacych np w
    Telekomunikacji ??

    Help

    Pozdrawiam
    Zonzi