  • 11. Data: 2006-03-17 22:17:50
    Temat: Re: Wnoszenie napoi na "imprezy masowe" ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:441b2b36$0$1453$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dvfa4p$koi$1@inews.gazeta.pl...

    > czego się czepiasz. Wkleiłem te przepisy, żeby pokazać, że czasami
    > ochraniacze (ups ochroniarze) nie znają ich i stosują je jak im pasuje.
    >
    > A na drugi raz to pamiętaj, że jak ktoś mydli ci oczy przepisem to pytaj o
    > podanie podstawy prawnej

    Ja sie pytam bo w Wawie sa organizowane na Torwarze zawody jezdzieckie.
    Oczywiscie kupilismy sobie wczesniej sok poza bo z wiadomych wzgledow jest
    taniej (duzo) no i oczywiscie ochrona kazala to zostawic w specjalnie
    przygotowanych skrzynkach. Na moje pytanie o podstawe prawda odburkneli ze
    "zobacz Pan sobie w ustawie o imprezach masowych". Ot i tyle.

    Ale mnie to denerwuje bo nie mam zamiaru kupowac napoi w stoiskach wewnatrz.

    No i kwestia czy faktycznie jest to prawnie uzasadnione te zabieranie czy
    nadinterpretacja.

    PZDr
    Adam

  • 12. Data: 2006-03-17 22:18:51
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Hubert Grochowina" <h...@p...usun..to.w.cholere.info> napisał w
    wiadomości news:dvfbk9$l1h$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wiec obligatoryjnie - nikt nic nie wnosi

    To już zostało opisane w pierwszym poście tego wątku.
    A pytanie było o podstawę prawną (mam nadzieję, że wiesz,
    na jaką grupę piszesz...).

    Piotr

  • 13. Data: 2006-03-17 22:20:36
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > w szczególności przestrzegać postanowień regulaminów obiektu i imprezy.

    I tak samo jest na zachodzie i nie ma co z tego powodu bic piany.

    Na Mayday do WestfallenHalle nie wejdziesz z wlasnym napojem
    a ceny wewnatrz sa wyzsze o 50% niz w sklepach. Taki regulamin.

    Zawsze mozesz sobie puscic muzyke w sluchawkach albo zaprosic
    znajomych do domu i wniesc tyle napoi ile chcez.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2006-03-17 22:22:32
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ale mnie to denerwuje bo nie mam zamiaru kupowac napoi w stoiskach wewnatrz.

    To nie kupuj. Przeciez nikt nie zmusza.

    > No i kwestia czy faktycznie jest to prawnie uzasadnione te zabieranie czy
    > nadinterpretacja.

    A regulamin imprezy znasz? Z aparatem fotograficznym tez nie
    wszedzie wejdziesz, nawet z akredytacja.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2006-03-17 22:24:25
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > To nie kupuj. Przeciez nikt nie zmusza.

    > A regulamin imprezy znasz? Z aparatem fotograficznym tez nie
    > wszedzie wejdziesz, nawet z akredytacja.
    >
    > --
    > tomek nowak

    Czytalem, nie ma slowa o napojach. Tylko odwalanie do jakis
    paragrafow z ustawy o imprezach masowych.
    Z aparatem i akredytacja nie mialem problemu wejsc ale i tak plecak mi
    przetrzepali :)

    Co do napoi to oczywiscie ze nikt nie zmusza do kupowania w srodku - dlatego
    chcialem sobie przyniesc z zewnatrz co nie.

    PZDr
    Adam

  • 16. Data: 2006-03-17 22:31:31
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czytalem, nie ma slowa o napojach. Tylko odwalanie do jakis
    > paragrafow z ustawy o imprezach masowych.

    Gdybys pamietal to podaj... moze odwoluja sie do czegs co nie istnieje,
    jesli nie ma wyraznego opisu w regulaminie imprezy...

    > Z aparatem i akredytacja nie mialem problemu wejsc ale i tak plecak mi
    > przetrzepali :)

    bo to normalne, nawet na targach gier komputerowych czy rybek.

    sa jednak imprezy gdzie aparat zostawia sie w biurze prasowym,
    czasem rowniez komorke - jak jest za nowoczesna (na pokwitowanie).

    > chcialem sobie przyniesc z zewnatrz co nie.

    BYOB to nie na targach :D Ale znam knajpy gdzie mozna :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 17. Data: 2006-03-17 22:34:29
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Gdybys pamietal to podaj... moze odwoluja sie do czegs co nie istnieje,
    > jesli nie ma wyraznego opisu w regulaminie imprezy...

    Zrobie zdjecie regulaminu jutro.

    > bo to normalne, nawet na targach gier komputerowych czy rybek.

    Akurat do tego to spoko sie nie czepiam.

    > sa jednak imprezy gdzie aparat zostawia sie w biurze prasowym,
    > czasem rowniez komorke - jak jest za nowoczesna (na pokwitowanie).

    No moze i tak, ale tu akurat z aparatem jest wskazane bo trzebe gdzies
    potem te zdjecia obublikowac :)

    > BYOB to nie na targach :D Ale znam knajpy gdzie mozna :D

    No to sa akurat zawody a nie targi :)

  • 18. Data: 2006-03-17 22:35:47
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    rezist.com wrote:

    > bo to normalne,

    Normalne to nie jest. Powszechne owszem.

    -------------------+
    -------------------+

  • 19. Data: 2006-03-18 01:09:05
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Adam Szewczak napisał(a):

    > Odbywa sie "impreza masowa" na kilka tysiecy osob. Oczywiscie ochrona itp.
    > Wszystkie osoby sa wpuszczane przez bramki i sa kontrolowane. Wszystkie
    > napoje (sokim, gazowane itp) sa kategorycznie zabierane.

    zabrac prawa nie maja, jedynie moga wziac w depozyt tak zeby potem mogli
    Ci Twoja wlasnosc oddac

    Jacek

  • 20. Data: 2006-03-18 07:25:18
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Hubert Grochowina napisał:

    > wiec obligatoryjnie - nikt nic nie wnosi - jakie sobie społeczeństwo
    > wychowaliśmy tak teraz mamy

    stop! ja nikogo nie wychowywalem! prosze sie ode mnie odstosunkowac! :)