  • 1. Data: 2002-06-03 18:50:57
    Temat: Własna działalnośc
    Od: "Vogel" <m...@w...pl>

    Jeśli chce otworzyć własną firmę usługowi nie stać mnie na początku na
    płacenie ZUS to jak mam rozwiązać ten problem jest jakiś haczyk czy zawsze
    trzeba płacić 600 zł do ZUS i 8 procent podatku od dochodu?
    Jakiego typu działalność mogę otworzyc Spółka cywilna czy inne jakie będą w
    moim przypadku najlepsze aby zwolnić mnie z opłat?

  • 2. Data: 2002-06-03 19:09:06
    Temat: Re: Własna działalnośc
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "Vogel" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakiego typu działalność mogę otworzyc Spółka cywilna czy inne jakie będą
    > moim przypadku najlepsze aby zwolnić mnie z opłat?

    heh Żyjemy w tak ciekawym kraju, że praktycznie nie masz innego wyjścia
    600zł co miesiąc czy zarabiasz czy nie.

    Pozdrawiam
    Tobas

  • 3. Data: 2002-06-04 08:32:16
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    > Jakiego typu działalność mogę otworzyc Spółka cywilna czy inne jakie będą
    > moim przypadku najlepsze aby zwolnić mnie z opłat?

    Opłat z tytułu skadki na ZUS nie mozna pominąć niezależnie czy się ma dochód
    czy nie. Jedyne co możesz to zaoszczędzić na składce na dobrowolne
    ubezpieczenie chorobowe (na dzień dzisiejszy 31,65 zl). Żyjemy w takim
    pieknym kraju który "wspiera" przedsiębiorczość od 1 dnia powstania firmy :)

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-06-06 22:50:53
    Temat: Re: Własna działalno?c
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 3 Jun 2002 20:50:57 +0200), "Vogel"
    <m...@w...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Jakiego typu działalność mogę otworzyc Spółka cywilna czy inne jakie będą w
    >moim przypadku najlepsze aby zwolnić mnie z opłat?

    Możesz założyć ZOO i nie zatrudniać się w niej. Ale obecnie ZOO wymaga
    50 tysięcy kapitalu na starcie...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-06-09 14:45:26
    Temat: Re: Własna działalnosc
    Od: leh <l...@...pl>

    "Vogel" <m...@w...pl> skribis:

    >Jeśli chce otworzyć własną firmę usługowi nie stać mnie na początku na
    >płacenie ZUS to jak mam rozwiązać ten problem

    idz do pracy lub na rente.

    >trzeba płacić 600 zł do ZUS i 8 procent podatku od dochodu?

    8% ? dlaczego 8% ?

    >Jakiego typu działalność mogę otworzyc Spółka cywilna czy inne jakie będą w
    >moim przypadku najlepsze aby zwolnić mnie z opłat?

    Spolka cywilna to tylo umowa miedzy osobami - i musailbys miec wspolnika
    lub wspolnikow.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,