eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłaściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania. › Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
  • Data: 2012-07-31 13:20:58
    Temat: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: "...@b...de" <...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od wielu lat mam antenę telewizyjną na dachu.
    Jest to 5-piętrowy, powojenny budynek.
    Jestem właścicielem mieszkania w naszej klatce.

    Chcę poprawić antenę na dachu, aby polepszyć odbiór.
    Pomieszczenie w którym jest wejście na dach
    zostało zamknięte na kłódkę, a klucz wzięła firma,
    która świadczy usługi zarządzania nieruchomością.

    Poprosiłem o wypożyczenie klucza i otrzymałem odmowę.
    Powiedziano mi, że jest jakaś ustawa od 1995 roku,
    która twierdzi, że umieszczanie anten na dachu lub
    elewacji może się odbywać wyłącznie w wyniku uchwały
    Wspólnoty Mieszkaniowej.

    Chciałbym się zatem skonsultować z Wami i zapytać:

    1). Czy faktycznie mają prawo odmówić/zabronić mi
    poprawienia anteny, która wisi od momentu przed 1995?

    2).Czy faktycznie taka ustawia istnieje i czy nie
    próbują mnie ogłupiać zakładając, że nie znam prawa?

    Proszę wybaczyć mój brak wiedzy w tej dziedzinie.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,

    Krzysztof.