  • 111. Data: 2022-12-14 09:31:17
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-grudnia-2022 o 20:17, J.F pisze:
    > "Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego z nas". Innego zdania był
    > jednak Tomasz K., wieloletni pracownik IKEA. - Poruszyło mnie to i
    > wzburzyło, bo nie uważam, żeby to było moim obowiązkiem "

    Niektórzy wyrażając zwoje niezadowolenie napisaliby WYPIERDALAĆ
    Ale to przecież niektórym wolno zrobić.

    A Ty chamie, robolu, wyrobniku, darmozjadzie... ZAMKNIJ RYJ!

    ;-)

  • 112. Data: 2022-12-14 09:33:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-grudnia-2022 o 23:46, n...@o...pl pisze:
    > Moje osobiste przekonanie jest takie, że należy ciebie zabić i nie waham się
    > tego wyrażać.
    >
    > Co ty na takie przekonania?

    A co Ty na cytowanie wiersza o gałęzi?

    Jeśli niezależny sąd zdecyduje że była to groźba karalna to powinieneś
    siedzieć

    Ale nie może o tym decydować jakaś ikieja.

  • 113. Data: 2022-12-14 09:36:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-14-grudnia-2022 o 01:23, Marcin Debowski pisze:
    > Czy taki obowiązek jest prawnie niedozwolony?

    A jest?

    Jeśli w Twojej pracy byłby obowiązek wychwalania Kaczyńskiego czy
    popierania ZAKAZU ABORCJI to uznałbyś to za dozwolone?

  • 114. Data: 2022-12-14 10:09:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > A co Ty na cytowanie wiersza o gałęzi?
    >
    > Jeśli niezależny sąd zdecyduje że była to groźba karalna to powinieneś
    > siedzieć
    >
    > Ale nie może o tym decydować jakaś ikieja.

    IKEA zdecydowała czy go chce dalej zatrudniać. Jak rozumiem w praktyce
    sąd pracy zdecyduje czy IKEA ma za tą decyzję zapłacić b. pracownikowi
    odszkodowanie bo żądanie przywrócenia do pracy to "po latach" już tylko
    przeważnie+ zagrywka na zwiększenie wysokości odszkodowania za
    "niewystarczająco uzasadnione" zwolnienie. Moim zdaniem IKEA powinna
    zabulić tyle że będzie to zapewne+ "tradycyjnie w RP3" odszkodowanie w
    wysokości która na firmie wielkości IKEA zrobi małe wrażenie
    a bardziej będzie "ciosem w prestiż".

    Ja osobiście jestem wyznawcą zasady że jak pracodawca jest gotów zabulić
    wysokie odszkodowanie (powiedzmy w wysokości pół-rocznych zarobków)
    to powinien mieć w praktyce prawo zwolnić (niemal) każdego. W kraju
    wielkości Polski jakieś *rzadkie* wyjątki muszą się trafić.

    --
    A. Filip

  • 115. Data: 2022-12-14 10:20:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > A jest?
    >
    > Jeśli w Twojej pracy byłby obowiązek wychwalania Kaczyńskiego czy
    > popierania ZAKAZU ABORCJI to uznałbyś to za dozwolone?

    Po co wprost zakaz aborcji? Nie wystarczy nieostra "ochrona życia"
    często+ z cytowaniem Konstytucji i orzeczeń TK(PiS)? Byle sędzia miałby
    spore+ kłopoty żeby się tego czepić "należycie udając bezstronność",
    nieprawdaż?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_H._Jackson

    --
    A. Filip

  • 116. Data: 2022-12-14 12:21:50
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA v. "Mowa Nienawiść" świętych ksiąg Judaizmu i Chrześcijaństwa
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > A gdzie się podziała wolność słowa?
    > Tusk cytował wiersz o gałęzi i mu wolno

    To ten zwolniony pracownik poszedł siedzieć a Tusk nie?
    Czy może ból dupy, że Tuska nikt nie zwolnił? :))

    > Można nazwać prezydenta debilem. I to jest wolność słowa.

    Debil to termin medyczny. Może należało oskarżyć o praktykowanie zawodu medyka
    bez zezwolenia?

  • 117. Data: 2022-12-14 12:22:30
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > I Twoje prawo.
    >
    > Dlaczego ikieja zabrania wyrażania swojego zdania stosując środki
    > artystyczne czy tam cytaty?

    Masz wytłumaczone w stanowisku Ikei -- czego nie rozumiesz?

  • 118. Data: 2022-12-14 12:23:53
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W kazdym badz razie zadna skarga od klientow na pracownika nie
    > wplynęła, zeby choc do klientow mowil "wy pedały".

    Ale wpłynęła od innych pracowników. To za mało?

  • 119. Data: 2022-12-14 12:26:14
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Jeśli w Twojej pracy byłby obowiązek wychwalania Kaczyńskiego czy
    > popierania ZAKAZU ABORCJI to uznałbyś to za dozwolone?

    Według twoich rusków pracodawca powinien móc wprowadzić taki obowiązek.
    A obecnie niestety panuje wolność poglądów politycznych, więc może odmówić.

  • 120. Data: 2022-12-14 12:26:53
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > A Ty chamie, robolu, wyrobniku, darmozjadzie... ZAMKNIJ RYJ!
    > ;-)

    Dokładnie -- jeżeli masz nawoływać do zborodni, to ZAMKNIJ RYJ!