  • 121. Data: 2020-11-05 14:46:24
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

    > Czyli jak policja zablokowała przejazd w okolicy "zamku" Kaczyńskiego,
    > to powinienem się siłą przebić? Bo ile będę czekał, godzinę, dwie, tydzień?

    nie

  • 122. Data: 2020-11-05 14:50:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 03.11.2020 o 15:59, J.F. pisze:
    /.../

    > Szczegolnie ze na filmie to w ogole cos dziwnego widac.

    Film jest przycięty.
    Tutaj zaś mamy gwiazdę:
    https://twitter.com/ChopAntoni1/status/1323560838771
    388421

  • 123. Data: 2020-11-05 15:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    Dnia Thu, 5 Nov 2020 13:15:09 +0100, RadoslawF napisał(a):

    >Coś w tym zapewne jest, bo w korkach tkwiło wiele samochodów, a
    >dziwnym
    >trafem tylko funkcjonariusz CBA i kierowca Banasia poczuli się
    >osaczeni,
    >więc postanowili pokazać, na co ich stać; i to wcale nie
    >intelektualnie.

    Na filmie widac akurat tylko jeden samochod.
    Ulica pusta - widac policja stanela na wysokosci zadania i przejazd
    zablokowala.

    A on jak rozumiem z boku wyjechal i trafil ... w agresywny tlum i w
    dodatku bezprawnie blokujacy ulice ?

    J.

  • 124. Data: 2020-11-05 16:40:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 14:50, Smok Eustachy pisze:

    > Film jest przycięty.
    > Tutaj zaś mamy gwiazdę:
    > https://twitter.com/ChopAntoni1/status/1323560838771
    388421

    To chyba inne zdarzenie akurat.

    --
    Robert Tomasik

  • 125. Data: 2020-11-05 16:41:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2020 o 15:33, J.F. pisze:

    > Ulica pusta - widac policja stanela na wysokosci zadania i przejazd
    > zablokowala.
    >
    > A on jak rozumiem z boku wyjechal i trafil ... w agresywny tlum i w
    > dodatku bezprawnie blokujacy ulice ?

    Skoro ulica była zamknięta....

    --
    Shrek

  • 126. Data: 2020-11-05 17:14:33
    Od: Kviat

    > Sądzisz, że wcześniej nie poprosił jej, by zlazła stamtąd.

    Serio?

    > Przeciągnięcie po asfalcie przez pieszego nie jest spowodowanie wypadku
    > drogowego.

    Czyli mogę wysiąść z samochodu przed przejściem i przeciągnąć po
    asfalcie przechodzącego (w/g mnie...) za wolno i wszystko w porządku?
    Nie było wypadku drogowego i nie ma sprawy?

    Ja pierdolę... z kim ja dyskutuję?

    > To, że kobieta klamki się uwiesiła i obcasami próbowała
    > samochód zatrzymać, to już przejaw jej głupoty, na który wpływu
    > kierujący nie mógł mieć. Chyba każdy by w takiej sytuacji uciekał przed
    > wariatem.

    Bez wątpienia jesteś debilem.

    Jeszcze raz, specjalnie dla ciebie powoli: koleś wysiadł z samochodu,
    przeczołgał kobietę po asfalcie i wsiadł.
    Ludzie próbowali go zatrzymać żeby nie spierdolił.

    Dotarło, czy mam ci to narysować?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 127. Data: 2020-11-05 18:15:16
    Od: Kviat

    > Może tylko on był na tyle odważny, by "olać" oszołomów i jechać dalej.
    > Czemu tego nie chcesz dostrzec w taki sposób?

    Oczekujesz, że normalny człowiek dostrzeże oszołomów wśród ludzi, którzy
    protestują przeciwko opresyjnej władzy?
    I jeszcze jesteś zdziwiony czemu nie...
    LOL :)

    > Albo nie dostrzegasz tego,
    > że on w nią nie wjechał, tylko ona go goniła i łapała za klamkę. To
    > zdecydowanie inaczej wygląda.

    Bo spierdalał po zaatakowaniu kobiety, a ludzie chcieli go zatrzymać.
    Jako policjant powinieneś wiedzieć dlaczego go goniła. Czy może jednak
    sobie tego policjanta wymyśliłeś i nie wiesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 128. Data: 2020-11-05 18:24:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > W dniu 05.11.2020 o 14:50, Smok Eustachy pisze:

    /.../
    388421

    > To chyba inne zdarzenie akurat.

    no inne,ale tez ciekawe. Panience grozi co?

  • 129. Data: 2020-11-05 18:44:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Skoro ulica była zamknięta....

    To widac zapomnieli zamknac bramy z podworek.

    No tramwaje tam widze stojace, to chyba jakos zamknieta bez
    uzgodnienia ...

    J.

  • 130. Data: 2020-11-05 18:49:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    388421

    >To chyba inne zdarzenie akurat.

    Zdarzenie inne, ale seria chyba ta sama, po dacie sądząc.

    Tylko pani sie chyba cos pomylilo ... owies pomogl ? :-)

    No i co robic - czekac, uciekac, czy wysiasc i spacyfikowac po pysku
    :-)

    J.