    Subject: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1ti4jrgcbz9er$.1ww5675ryszcq$.dlg@40tude.net>
    <5f9c966a$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f9fd8ab$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa180ca$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa1beaf$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa2b52b$0$6350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fa3dd7e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Thu, 5 Nov 2020 17:14:33 +0100

    > Sądzisz, że wcześniej nie poprosił jej, by zlazła stamtąd.

    Serio?

    > Przeciągnięcie po asfalcie przez pieszego nie jest spowodowanie wypadku
    > drogowego.

    Czyli mogę wysiąść z samochodu przed przejściem i przeciągnąć po
    asfalcie przechodzącego (w/g mnie...) za wolno i wszystko w porządku?
    Nie było wypadku drogowego i nie ma sprawy?

    Ja pierdolę... z kim ja dyskutuję?

    > To, że kobieta klamki się uwiesiła i obcasami próbowała
    > samochód zatrzymać, to już przejaw jej głupoty, na który wpływu
    > kierujący nie mógł mieć. Chyba każdy by w takiej sytuacji uciekał przed
    > wariatem.

    Bez wątpienia jesteś debilem.

    Jeszcze raz, specjalnie dla ciebie powoli: koleś wysiadł z samochodu,
    przeczołgał kobietę po asfalcie i wsiadł.
    Ludzie próbowali go zatrzymać żeby nie spierdolił.

    Dotarło, czy mam ci to narysować?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr