eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWitam i od razu pytam - gwarancja na uslugeWitam i od razu pytam - gwarancja na usluge
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.icm.edu.pl!news
    .onet.pl!not-for-mail
    From: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Witam i od razu pytam - gwarancja na usluge
    Date: Wed, 26 Feb 2003 16:22:27 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: a...@p...onet.pl@212.160.159.135
    Message-ID: <b3im69$5af$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.159.135
    X-Trace: news.onet.pl 1046273033 5455 212.160.159.135 (26 Feb 2003 15:23:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Feb 2003 15:23:53 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:125327
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam czytelnikow i pismiennikow :)

    Nie ukrywam, ze zalezy mi na czasie, przekowpywanie lexa za duzo by zajelo.
    Historia jest taka: Mam ja sobie sprzet AGD, w szczegolnosci lodowke. Sprzet
    ten raczyl byl zaniemoc, zrobilo sie w srodku cieplo, w ogole nieprzyjemnie.
    Owa rzeczona lodowka jest juz niestety po gwarancji. Zadzwonilem ja wtedy do
    The Autoryzowany I Mnostwo Cytrynowy Serwis, przyjechal pan, zrobil madra
    mine, pokiwal glowa, popodlaczal rozne rurki i butelki do mojej biednej
    lodowki, posyczalo, pokwiczalo, lodowka zaczela chlodzic. Pan wystawil
    rachunek na okragla sumke i zakomunikowal, ze na usluge mam rok gwarancji.
    Moja radosc trwala 2 tygodnie. Sprzet znow zaniemogl. W ten sam spposob,
    zeby bylo ciekawiej :) No to znow za telefon, pan natomiast stwierdzil, ze
    skonsultowal sie z "kims tam" i ze "ten typ tak czasem ma" i ze trzeba kupic
    nowy sprzet. Zaproponowano mi zakup nowego egzemplarza za 30% ceny. Coz mi z
    tego, jak te 30% ceny to i tak bylo wiecej niz za nowy produkt
    konkurencyjnej firmy. Powiedzialem (w duchu tylko) "wyp******ac mi z takimi
    propozycjami" ;-)

    Teraz pytanie: czy moge zadac zwrotu kasy za nieskuteczna usluge ? Czy moze
    meczyc ich do skutku ?

    Z gory dziex za porady :)

    @


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1