  • Data: 2003-02-26 15:22:27
    Temat: Witam i od razu pytam - gwarancja na usluge
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam czytelnikow i pismiennikow :)

    Nie ukrywam, ze zalezy mi na czasie, przekowpywanie lexa za duzo by zajelo.
    Historia jest taka: Mam ja sobie sprzet AGD, w szczegolnosci lodowke. Sprzet
    ten raczyl byl zaniemoc, zrobilo sie w srodku cieplo, w ogole nieprzyjemnie.
    Owa rzeczona lodowka jest juz niestety po gwarancji. Zadzwonilem ja wtedy do
    The Autoryzowany I Mnostwo Cytrynowy Serwis, przyjechal pan, zrobil madra
    mine, pokiwal glowa, popodlaczal rozne rurki i butelki do mojej biednej
    lodowki, posyczalo, pokwiczalo, lodowka zaczela chlodzic. Pan wystawil
    rachunek na okragla sumke i zakomunikowal, ze na usluge mam rok gwarancji.
    Moja radosc trwala 2 tygodnie. Sprzet znow zaniemogl. W ten sam spposob,
    zeby bylo ciekawiej :) No to znow za telefon, pan natomiast stwierdzil, ze
    skonsultowal sie z "kims tam" i ze "ten typ tak czasem ma" i ze trzeba kupic
    nowy sprzet. Zaproponowano mi zakup nowego egzemplarza za 30% ceny. Coz mi z
    tego, jak te 30% ceny to i tak bylo wiecej niz za nowy produkt
    konkurencyjnej firmy. Powiedzialem (w duchu tylko) "wyp******ac mi z takimi
    propozycjami" ;-)

    Teraz pytanie: czy moge zadac zwrotu kasy za nieskuteczna usluge ? Czy moze
    meczyc ich do skutku ?

    Z gory dziex za porady :)

    @