  • 1. Data: 2006-05-04 13:10:28
    Temat: Witam - Fotoradar...
    Od: "AxAy" <a...@w...pl>

    Jak wyglada sprawa mandatu z fotoradaru jak jechal ktos inny niz wlasciciel
    samochodu???? jak wyglada postepowanie w wyjasnieniu kto nim jechal i kto
    zawinil ????

  • 2. Data: 2006-05-04 13:15:08
    Temat: Re: Witam - Fotoradar...
    Od: "Piotrek" <K...@i...pl>

    Użytkownik "AxAy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wyglada sprawa mandatu z fotoradaru jak jechal ktos inny niz
    > wlasciciel samochodu???? jak wyglada postepowanie w wyjasnieniu kto nim
    > jechal i kto zawinil ????

    Włąściciel powinien wskazać komu udostępnił pojazd.
    Nie ma tu co wyjaśniać.

    Pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2006-05-04 13:32:48
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Włąściciel powinien wskazać komu udostępnił pojazd.
    > Nie ma tu co wyjaśniać.

    A czy zawsze musi wskazać komu udostępnił (pomijam dywagacje, że zapomniał,
    tudzież kluczyki leżały na stole...)

  • 4. Data: 2006-05-04 13:53:06
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Cyberix napisał(a):

    > A czy zawsze musi wskazać komu udostępnił (pomijam dywagacje, że zapomniał,
    > tudzież kluczyki leżały na stole...)

    Nie musi. Ale może go to trochę kosztować.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 5. Data: 2006-05-04 14:13:49
    Od: "Piotrek" <K...@i...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A czy zawsze musi wskazać komu udostępnił (pomijam dywagacje, że
    > zapomniał, tudzież kluczyki leżały na stole...)

    Może odmówić składania zeznań jeśłi mogłoby to zaszkodzić najbliższej
    rodzinie ale mandat i tak chyba zapłacić trzeba...

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2006-05-04 14:26:11
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A czy zawsze musi wskazać komu udostępnił (pomijam dywagacje, że
    zapomniał,
    > tudzież kluczyki leżały na stole...)

    Peter Szurke

    berliner str 19/5

    Berlin :)))

  • 7. Data: 2006-05-04 14:30:10
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

    > zapomniał,
    >>

    > Peter Szurke
    >
    > berliner str 19/5
    >
    > Berlin :)))

    albo:

    Kolega, on miesiąc temu zginął w wypadku samochodowym.
    To autentyczna wymówka. Jak dotad wiem o czterech taksiarzach, którzy
    właśnie owemu konkretnemu koledze pozyczyli samochód jak ich sfotografowano.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 8. Data: 2006-05-04 16:36:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Peter Szurke
    >
    > berliner str 19/5
    >
    > Berlin :)))

    W zaprzyjaźnionej firmie koreańskiej człowiek odpowiedzialny za flotę
    samochodową ma całą listę Kim Ir Suków i innych nieostrożnych kierowców :-)

    M.

  • 9. Data: 2006-05-04 17:07:44
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Nie musi. Ale może go to trochę kosztować.

    Jak to? Jako osoba oskarzona moze odmowic przeciez skladania zeznan :)
    ma do tego jak najbardziej prawo :)

    Jacek

  • 10. Data: 2006-05-04 17:30:20
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    castrol napisał(a):

    > Jak to? Jako osoba oskarzona moze odmowic przeciez skladania zeznan :)
    > ma do tego jak najbardziej prawo :)

    Właściciel pojazdu nie jest o nic oskarżony.