  • 1. Data: 2003-10-24 16:32:20
    Temat: Wierzytelności
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zdaję sobie sprawę, że pytanie które zostało zadane poniżej jest
    "niekompletne". Musicie mi wybaczyć, bo robię to po raz pierwszy, i tak na
    prawdę nawet nie wiem, o co pytać.

    W krótkim czasie będę w posiadaniu dokumentów, które dotyczą zobowiązań
    mojego dłużnika. Konkretnie nakaz zapłaty z sądu. Pytanie brzmi: jaka jest
    procedura zbycia, jakie są potrzebne dokumenty dodatkowe, jak to się
    załatwia i gdzie?

    Bardzo proszę o odpowiedź kogoś, kto w tym temacie ma jakieś doświadczenia.
    Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2003-10-24 17:06:34
    Temat: Re: Wierzytelności
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Najpierw zastanów się, czy nie da się tego windykować. jeśli dłużnik
    istnieje i ma jakiś majątek, to najtaniej Ci wyjdzie oddanie sprawy do
    komornika. Jeśli nie, to możesz wystawić wierzytelność choćby w
    Internecie. Jest parę witryn. Ale jeśli klient jest niewypłacalny, to nie
    sądzą, by ktoś zapłacił dobrą cenę.