  • 301. Data: 2023-07-13 19:26:08
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > że te drzwi mają tendencję do wypatrzenia się. Być może nóżka weszła pomiędzy
    > wypatrzone drzwi

    Że jakie drzwi?

    Z twoich "eksploidów" i nieodróżniania błędów serwera od błędów
    aplikacji (z litości nie wspominając już o innych głupotach) można było
    się pośmiać, bo kreujesz się na specjalistę od cyberbezpieczeństwa, a
    ktoś, kto nie ma pojęcia o temacie faktycznie może nie wiedzieć jak to
    się pisze i może nie odróżniać. I to jest w tym kontekście zabawne.

    Ale zaczynam wątpić, czy ty masz chociaż maturę. W zasadzie nie ma nic
    złego w braku matury, bo nie wszyscy muszą ją mieć, jednak jeżeli
    faktycznie jesteś milicjantem, to już takie zabawne nie jest.

    Nie jestem specjalistą od drzwi, ale nawet ja wiem, że drzwi z tendencją
    do wypatrzenia się nie istnieją.

    To jest jakiś dramat...
    Przychodzi ktoś na komisariat zgłosić jakąś sprawę, coś o poziomie
    komplikacji o stopień wyżej niż kradzież batonika w sklepie, spotyka
    kogoś takiego jak ty... i zaczyna wątpić, czy w ogóle taki milicjant
    jest w stanie ogarnąć zgłaszany problem, skoro w zeznaniu spisanym przez
    takiego milicjanta widzi "wypatrzone drzwi" (o eksplojdach z litości nie
    wspominając). I weź tu człowieku podpisz się pod czymś takim...

    Wypatrzone drzwi? Serio?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 302. Data: 2023-07-13 19:31:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.07.2023 o 19:26, Kviat pisze:

    > Wypatrzone drzwi? Serio?

    Szczegółów się czepiasz. On uważa że jak coś zasłania to nie ma
    utrudnienia w widoczności bo przecież widać że nie widać:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 303. Data: 2023-07-13 19:40:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.07.2023 o 19:07, Shrek pisze:
    > Człowieku - przestań już się kompromitować. Sam wstawiłeś rysunek gdzie
    > nie widzać 2/3 sylwetki i wystaje 10cm z odległości 20 metrów i
    > twierdzisz, że to nie jest utrudnienie.

    To kiedy było łatwiej? Skoro teraz jest gorzej i to utrudniono?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 304. Data: 2023-07-13 19:41:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.07.2023 o 19:08, Shrek pisze:
    > To bardzo dziwne jak na sytuację w której widoczniośc nie jest
    > utrudrudniona:P
    A kiedy jest łatwiejsza?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 305. Data: 2023-07-13 19:45:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To kiedy było łatwiej?

    Nie było?

    > Skoro teraz jest gorzej i to utrudniono?

    A skąd wziąłeś że teraz jest gorzej? Że tak zapytam dla analogii - jak
    urodziłeś się głupi to się nie liczy bo zawsze byłeś głupi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 306. Data: 2023-07-13 19:45:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A kiedy jest łatwiejsza?

    Jak masz kamerę, niewygięty tramwaj, lustro na przystanku albo drzwi są
    po wewnętrznej stronie łuku - w sumie bez znaczenia.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 307. Data: 2023-07-13 19:51:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.07.2023 o 19:45, Shrek pisze:

    > Nie było?
    > A skąd wziąłeś że teraz jest gorzej? Że tak zapytam dla analogii - jak
    > urodziłeś się głupi to się nie liczy bo zawsze byłeś głupi?

    Ale powiedzenie, że moje urodzenie ma wpływ na to, że jestem głupszy -
    przyznasz, że jest bez sensu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 308. Data: 2023-07-13 19:53:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jak masz kamerę, niewygięty tramwaj, lustro na przystanku albo drzwi są
    > po wewnętrznej stronie łuku - w sumie bez znaczenia.
    Zatem lustro, kamera itd. mogłyby ułatwić dostrzeżenie zagrożenia. Ale
    czemu tramwaj miałby je utrudnić? Utrudnić względem czego?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 309. Data: 2023-07-13 20:06:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale powiedzenie, że moje urodzenie ma wpływ na to, że jestem głupszy -
    > przyznasz, że jest bez sensu.

    Przyznam, że nie nadążam za twoją logiką - przecież nie napisałem, ze
    jesteś głupszy bo się urodziłeś. Ba, nawet jakbyś był skrajnie głupi to
    przecież i tak inteligentniejszy jakbyś się nie urodził:P

    Reasumując - jak jesteś słaby na umyśle od urodzenie to dalej
    reprezentujesz "utrudnione myślenie". Mimo że ci się nie pogorszyło i
    wszyscy wiedzą że czasem nie ogarniasz nie zmienia to faktu że dalej
    cieżko myślisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 310. Data: 2023-07-13 20:08:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zatem lustro, kamera itd. mogłyby ułatwić dostrzeżenie zagrożenia. Ale
    > czemu tramwaj miałby je utrudnić? Utrudnić względem czego?

    Jprdl... względem widoczności nie utrudnionej przez konstrukcję
    tramwaju? Wy macie tam jakiś czelendż? I tak komendanta nie przeskoczysz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!