  • 1. Data: 2013-12-10 16:59:41
    Temat: Wiara obywateli w sprawiedliwe wyroki sadow
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    "mężczyzna odpowiadał przed sądem jako jeden z dwóch oskarżonych o
    "zabór pojazdu mechanicznego w celu krótkotrwałego użycia". Ponieważ
    drugi oskarżony się nie stawił, sąd wyznaczył termin kolejnej rozprawy.

    Wtedy oskarżony zapytał, czy może coś powiedzieć, wstał i stwierdził, że
    "czuje się niewinny, ale jeżeli prokurator uważa inaczej, to..." -
    zawiesił głos. W tym momencie wyjął butelkę, polał się płynem i zapalił
    trzymaną w drugiej ręce zapalniczkę."

    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/26-latek-podpalil-s
    ie-w-sadzie-w-tarnowie/pdqd5

    i teraz tak

    "zabór pojazdu mechanicznego w celu krótkotrwałego użycia"

    przypuszczam, ze maly obywatel, zuczek, za taki wybryk dostalby surowa
    kare, poszedl do pierdla, musial zaplacic kupe kasy

    kara musi byc sroga...

    przynajmniej tak musial myslec, skoro posunal sie do widowiskowego
    samopodpalenia...

    tymczasem, jak ktos okrada miliony ludzi na miliardy to...
    ... jest sobie moze i dymisja ...
    ... jak sytuacja ochlonie to zostaje sobie euro-oslem ...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-12-10 17:23:03
    Temat: Re: Wiara obywateli w sprawiedliwe wyroki sadow
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:l87dpe$6ec$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > rozprawy.

    "zabór pojazdu mechanicznego w celu krótkotrwałego użycia"

    I z całą pewnością z zamiarem zwrotu właścicielowi? :D

> [...]
    >
    > kara musi byc sroga...
    >
    > przynajmniej tak musial myslec, skoro posunal sie do widowiskowego

    Sam z wielką przyjemnością podkładałbym szczapy drewna lub węgiel, aby
    lepiej płonął :)

    > tymczasem, jak ktos okrada miliony ludzi na miliardy to...
    > ... jest sobie moze i dymisja ...
    > ... jak sytuacja ochlonie to zostaje sobie euro-oslem ...

    Też na stos.

  • 3. Data: 2013-12-10 17:44:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.12.2013 17:23, uzytkownik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l87dpe$6ec$1@node2.news.atman.pl...

    > "zabór pojazdu mechanicznego w celu krótkotrwałego użycia"
    >
    > I z całą pewnością z zamiarem zwrotu właścicielowi? :D

    Skoro taki zarzut postawila prokuratura, to niewykluczone, ze pojazd
    zostal zwrocony

  • 4. Data: 2013-12-10 18:02:22
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-10 17:44, hikikomorisan pisze:

    > Skoro taki zarzut postawila prokuratura, to niewykluczone, ze pojazd
    > zostal zwrocony

    Albo gdy zostali złapani to stwierdzili, że chcieli się przejechać i
    oddać auto właścicielowi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2013-12-10 18:05:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Dec 2013 18:02:22 +0100 osobnik zwany Mario napisał:

    > Albo gdy zostali złapani to stwierdzili, że chcieli się przejechać i
    > oddać auto właścicielowi.

    co nie znaczy, że sąd musi im uwierzyć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-12-10 18:07:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-10 18:05, masti pisze:

    > co nie znaczy, że sąd musi im uwierzyć

    No ale skoro prokurator dał taki zarzut do małe szanse żeby sąd zmienił
    na ostrzejszy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2013-12-10 19:36:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Skoro taki zarzut postawila prokuratura, to niewykluczone, ze pojazd
    > zostal zwrocony

    To ty nie wiesz, ze jak łapią zlodzieja, to on chciał sie tylko przejechac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 8. Data: 2013-12-10 21:17:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-12-10 17:23, uzytkownik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l87dpe$6ec$1@node2.news.atman.pl...

    > Sam z wielką przyjemnością podkładałbym szczapy drewna lub węgiel, aby
    > lepiej płonął :)

    Ja bym jednak poczekał, aż zamiast być oskarżonym, stanie się uznanym
    winnym.

    Shrek.

  • 9. Data: 2013-12-10 21:37:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.12.2013 19:36, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To ty nie wiesz, ze jak łapią zlodzieja, to on chciał sie tylko przejechac?

    a jaki sie wtedy zarzut stawia?

  • 10. Data: 2013-12-10 22:58:28
    Od: LFC <l...@m...com.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Skoro taki zarzut postawila prokuratura, to niewykluczone, ze pojazd
    > zostal zwrocony

    Ha, ha, ha....ha!
    Przyzwyczaiłeś sie do pewnie do myśli, ze takie złodziejaszki, to małe
    prymitywy, którym brakło do półlitra.
    To są cwaniacy, którzy sypią interesującymi ich paragrafami jak z rękawa.
    Jeżeli nie złapią ich w dziupli z autkiem, to pierwsze, co krzyczą, to
    właśnie to, że oni się chcieli tylko przejechać.
    W następnej kolejności oskarżają aresztujących ich gości o przemoc, pobicia,
    kradzież ich własności, zeby maksymalnie utrudnić "czynności"
    Ten kurewski paragraf dawno powinien zniknąć z naszego KK, bo służy
    wyłącznie do bronienia dupy złodziei wszelkiej maści.

    LFC