  • 141. Data: 2009-06-11 13:47:30
    Temat: Re: Wiara czy niewiara? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h0q7rq$ij9$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > no wiec wg twojego twierdzenia ono byc moze istnieje, bo nie da sie
    > zaprzeczyc ze nie,
    I nawet nie trzeba.

    > generalnie z tego co piszesz nie da sie zaprzeczyc istnieniu dowolnej
    > rzeczy
    Generalnie z tego co piszę wynika zupełnie coś innego.

    --
    Jotte

  • 142. Data: 2009-06-11 13:56:52
    Temat: Re: Wiara czy niewiara?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h0qmaa$mka$4@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Akurat przykazanie "nie zabijaj" chyba od samego początku nie było
    > zmieniane.
    Od jakiego początku? Od czasu jak je wymyślono?
    Opisano?
    Tak czy inaczej należy sobie uświadomić, że brzmi ono "nie zabijaj", a nie
    "nie zabijaj ludzi".
    Jak widać Kant formułując imperatyw kategoryczny niczego nowego nie
    wymyślił. ;)

    --
    Jotte

  • 143. Data: 2009-06-11 15:45:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-09 15:40, Tristan pisze:

    > Bóg mówi: Przyślijcie dziecko, niech się modli, niech mnie poznaje.
    > Szatan mówi: Nie posyłajcie tam dziecka, dajcie mu samemu ,,wybrać''.

    Proboszcz mówi: Przyślijcie mi dziecko z pieniędzmi na tacę :)

  • 144. Data: 2009-06-11 16:08:18
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-11 10:35, Nostradamus pisze:
    > No bo prawdziwa świętość możliwa jest u Boga, nie u ludzi.
    > Wyznawcvy innych religii nie walczą? Ateiści również nie?

    Ateiście rzadko kiedy kreują się na autorytety moralne mają c ręce
    umazane krwią a kieszenie pełne złota

  • 145. Data: 2009-06-11 16:52:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ateiście rzadko kiedy kreują się na autorytety moralne mają c ręce umazane
    > krwią a kieszenie pełne złota

    Za to sam wówczas kreuja sie na bogów.
    vide: Hitler, Stalin

    Pozrawiam
    SDD

  • 146. Data: 2009-06-11 17:54:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 11 czerwiec 2009 17:45
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h0r8ro$3bd$1@inews.gazeta.pl>):

    > Proboszcz mówi: Przyślijcie mi dziecko z pieniędzmi na tacę :)

    FUD. Jak ostatnio był na kolendzie i chcielim dać cołaskę za posługę
    duszpasterską, to stwierdził, że on nie chce, jak uważamy za słuszne, to
    mamy wrzucić do skarbonki, do wspólnego policzenia na parafię.

    --
    Tristan

  • 147. Data: 2009-06-11 19:19:54
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Też. Wiara się jeszcze do kilku innych rzeczy przydaje, tym nie mniej nie
    > widzę głębszego sensu wyjaśniania Ci tego. Ponoć najbardziej poetycki opis
    > wodospadu nie zdoła napoić pragnącego na pustyni.

    jesteś w błędzie, mozna słowami napoić, a umrzeć i tak każdy musi, pewnie
    dlatego że go bóg wezwał:O)

    > A znasz jakieś hasło tego typu, ale w naturze? Jakiś przykład? Źródło?

    to był opis prostymi słowami zawiłych metafor które znajdziesz w każdej
    religii, literatura: biblia, koran, talmud i masa innych, życia ci nie
    starczy żeby to przeczytać:O)

    > Nie spotkałem się z sytuacją, by zbierający na tacę przystawiał
    > komukolwiek pistolet do głowy albo wyrzucał go z kościoła, gdy dana osoba
    > nic na tacę nie wrzuca.

    bo są bardziej subtelne sposoby terroru, wystarczy postraszyć gniewem
    boskim, albo nawypominać na ambonie:O)

    > Ale zawsze możesz zacząć wierzyć, że w szklance jest woda :-)Stajesz się
    > wiernym istnienia wody w szklance :-)

    ale najpierw musisz zacząć wierzyć ze w pokoju jest szklanka i tak dalej i
    tak dalej i szybko dochodzimy do tego że w pokoju duchy chulają bo sobie za
    dużo nawyobrażałeś:O)

  • 148. Data: 2009-06-11 19:23:39
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "SDD" napisał:
    > Za to sam wówczas kreuja sie na bogów.
    > vide: Hitler, Stalin

    tak samo jak poprzednicy kreowali się na jezusuf, allachuf i podobnych:O)

  • 149. Data: 2009-06-11 20:11:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-06-11 19:54, Tristan pisze:

    > FUD.

    co to znaczy?

  • 150. Data: 2009-06-11 22:00:44
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 13:02:57 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > jak wiesz największe zbrodnie i masakry były, są i będą dokonywane w
    > imię religii

    I to religii ateistycznej.