  • Data: 2010-03-17 18:36:18
    Temat: Wezwanie w charakterze świadka
    Od: "Jingiel" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    5 lat temu zakupiłem na Allegro twardy dysk po atrakcyjnej cenie.Gość
    początkowo sprzedał 200 dysków, ale w pewnym momencie przestał się
    wywiązywać z zamówień. Zgłosiłem sprawę do Allegro. Oni przyznali mi
    odszkodowanie, ale jak przypuszczam zaczęli ścigać gościa. Po jakimś czasie
    odwiedził mnie w tej sprawie dzielnicowy, spisał zeznania i sobie poszedł. W
    sumie to nie miałem wiele do powiedzenia. Kasę odzyskałem. Wszystko jasne. A
    tu wczoraj dostaję wezwanie do miasta położonego ode mnie 250 km na rozprawę
    w charakterze świadka. Stawiennictwo obowiązkowe. Nie uśmiecha mi się jechać
    w jedna stronę 250 km, żeby powiedzieć może 4 zdania. Nie mam samochodu.
    Połączenie PKS czy PKP w ogóle nie istnieje. Jestem bezrobotny i nawet nie
    mam funduszy na wyjazd. Jak się zachować w takiej sytuacji???? Wiecej do
    dodania niż w zenaniach nie mam. O sprawie zapomniałem. Poradźcie co
    zrobić???