  • 21. Data: 2010-03-01 11:31:50
    Temat: Re: Wezwanie parkowanie - Straz Miejska
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > czytal, no i teraz wykaz to niebezpieczenstwo, przy ruchu ktorego
    > predkosc nie przekracza 20 km/h :)

    Wsiadaj na rower i wjedź przed samochód jadący te 20km/h ;->

    (pomijając już taki detal, że te 20km/h to niestety nierzadko jest 30
    lub jeszcze więcej)

  • 22. Data: 2010-03-01 11:33:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b8ba374$1@news.home.net.pl...

    > to go teraz wykaz

    Blokuje widoczność na skrzyżowaniu. CBDO.

  • 23. Data: 2010-03-01 11:35:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Blokuje widoczność na skrzyżowaniu. CBDO.

    Jeśli to teren prywatny, to strażnikom nic do organizacji ruchu, może
    to właśnie ma być parking?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-03-01 11:37:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A ty czytałeś ustęp drugi tego artykułu?

    Chyba odpisujesz niewłaściwej osobie, właśnie na ten punkt zwróciłem
    uwagę (może nie wprost)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 25. Data: 2010-03-01 11:41:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Jeśli to teren prywatny, to strażnikom nic do organizacji ruchu, może
    > to właśnie ma być parking?

    Widziałeś zdjęcie?

  • 26. Data: 2010-03-01 11:42:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Chyba odpisujesz niewłaściwej osobie, właśnie na ten punkt zwróciłem
    > uwagę (może nie wprost)

    A, faktycznie... Mój błąd.

  • 27. Data: 2010-03-01 11:46:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Widziałeś zdjęcie?

    To z wikipedii? Tak. Zaparkowany przy skrzyżowaniu samochód osobowy w
    niczym nie wadzi. W strefie płatnego parkowania wyznaczanie miejsc
    parkingowych w odległości poniżej 10m od skrzyżowania to norma, więc już
    nie demonizujmy, że to takie niebezpieczne.

    Ale też ulica nie wygląda mi na żadną "osiedlową".

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2010-03-01 11:47:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Miał zapewne na myśli siebie. Bo to, że zaparkowany samochód zasłania
    > widoczność na skrzyżowaniu jest raczej oczywiste. No chyba, że jest cały
    > ze
    > szkła, ale jeszcze nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.

    widziales to zdjecie ktore zapodal, twierdzisz ze najblizsze miejsce
    parkingowe jest dalej niz 11 metrow od skrzyzowania?
    i nagle wtedy nie utrudnia widocznosci?

  • 29. Data: 2010-03-01 11:48:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > nie demonizujmy, że to takie niebezpieczne.
    >
    > Ale też ulica nie wygląda mi na żadną "osiedlową".

    Mi to wygląda na normalną, acz małą, ulicę i "skrzyżowanie" w postaci
    drogi osiedlowej - czyli mamy blokowanie widoczności dla włączających
    się do ruchu.

    Bardzo nieładnie.

  • 30. Data: 2010-03-01 11:48:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b8ba5a8@news.home.net.pl...

    > Wsiadaj na rower i wjedź przed samochód jadący te 20km/h ;->

    a to rowerzysta nagle nie musi upewniac sie o mozliwosci wjazdu na
    skrzyzowanie, niezlaeznie od tego czy to osiedlowe czy publiczne drogi?