-
1. Data: 2010-03-01 09:49:46
Temat: Urzad - zmiana zamieszkania
Od: VoyteG <V...@h...com>
Urzad miejski zostal poinformowany o zmianie adresu zamieszkania przy
okazji uaktualnia danych adresowych osoby prowadzacej dzialalnosc
gospodarcza. Nawet przyslal pismo, gdzie potwierdza te zmiane w ramach
jednego okienka. Jednak z innej komorki tego urzedu przychodza rozne
pisma na "stary" adres. Osoba, ktorej to dotyczy bywa epizodycznie
pod starym adresem i zachodzi obawa, ze rozne pisma moga byc
doreczone, na zasadzie "dwa razy nieodebrane awizo z poczty". Moze
zapasc decyzja i osoba, ktorej dotyczy nie bedzie miala mozliwosci
wypowiedzenia sie w sprawie.
Czy dostarczanie na "stary" adres jest skuteczne?
Gdyby sie okazalo, ze zapadla urzedowa decyzja, to jak sie nalezy
odwolac?