  • Data: 2004-05-19 19:36:57
    Temat: Wezwanie do US jako sprawca wykroczenia art. 62§3 kks
    Od: "majcher" <l...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem taksówkarzem, nie posiadam kasy fiskalnej w swoim aucie. Ale mam
    zawieszona działalność od 01.01.2004 do 31.05.2004.
    Jak się dowiedziałem paragraf ten brzmi:

    § 3. Kto wbrew obowiązkowi nie przechowuje kopii wystawionej faktury lub
    rachunku, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych

    Nikt o żaden rachunek mnie się nigdy nie pytał. Czy tu chodzi o to że nie
    mam kasy fiskalnej w aucie?
    Co mam zrobić? 180 stawek dziennych, to przecież pół roku mojej pracy.
    Nadmieniam że mieszkam i pracuję w Radomiu a tu się nie przelewa nawet
    taksówkarzom.