eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWersja poprawiona: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem życia? › Wersja poprawiona: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem życia?
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wersja poprawiona: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem
    życia?
    Date: Thu, 05 Feb 2009 10:36:12 +0100

    Witam,

    napisałem niedawno list, w którym rażący błąd przyćmił treść, więc ponawiam
    treść z poprawionym błędem.

    ==================================
    Witam,

    znów mówią w radiu, że będą odłączać jakąś biedaczkę, którą trzymali 15 lat!
    A do tego KK protestuje i chce zablokować odłączenie
    Albo ta cała Klinika Budzik od Janczarskiej....

    Idzie sobie jakoś zastrzec, że nie chcę, żeby mnie na siłę tak trzymali
    dziesiątki lat?

    Jak faktycznie zostanę roślinką, to pół biedy, ale np.
    znajomy opowiada o żonie kolegi, która jest tak sparaliżowana, że tylko
    oczami mruga. I ją tak od lat siedemdziesiątych już trzymają. Normalnie
    horror.

    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2