  • 21. Data: 2010-12-04 10:36:00
    Temat: Re: Jeszcze dla wielbicieli wystawiania weksli
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-04 07:25, witek pisze:
    > dochodzimy do absurdu, ze trzeba nagrywac wszystko i wszystkich, bo
    > inaczej wczesniej czy pozniej zostaniemy wrobieni.

    Ale to wina naszego systemu niesprawiedliwości, a szczególnie sędziów,
    którzy stracili kompletnie rozeznanie jaką rolę powinni pełnić w
    społeczeństwie i jej nie pełnią.

    > jak dobrze, ze swiat zwariowal tylko w tej czesci europy.

    W innych częściach sędziowie nie pozwalają na takie numery.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2010-12-04 10:57:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010, Liwiusz wrote:

> [...]
    [...]
    > A chodzi o to, że jak ktoś chce, to i na 1cm podrobi, więc tutaj mania
    > zakreślania musiałaby być już dość daleko posunięta.

    Z tego co obserwuję, przynajmniej co poniektóre kasjerki mają "manię"
    zakreślania pustych pól przy pozycji "słownie" na poziomie 1,5 mm
    tolerancji.
    I pisząc "jedną linijkę" raczej nie miałem na myśli tak dużo, jak
    cały centymetr, raczej wydruk fontem "10" ;)
    Niestety trzeba się zgodzić z tym co piszesz.
    Pytanie: znasz inną metodę?

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-12-04 10:59:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010, witek wrote:

    > jak dobrze, ze swiat zwariowal tylko w tej czesci europy.

    Mówisz, że ta część Europy przebiła Bliski Wschód z jego
    wielotysiącletnią tradycją "kiwania" kontrahentów?
    I że reklamy od firmy z "darmową reklamą" nie przychodzą
    z Hiszpanii na przykład?

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-12-04 12:01:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > cały centymetr, raczej wydruk fontem "10" ;)
    > Niestety trzeba się zgodzić z tym co piszesz.

    Znam, ale nie stosuję - obok podpisu pisać w jakim celu został złożony :)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-12-04 19:20:28
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 04-12-2010 o 13:01:24 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Znam, ale nie stosuję - obok podpisu pisać w jakim celu został złożony
    > :)

    Jeśli tylko z jednej strony, to też można to obciąć...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-12-04 23:08:04
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <Pine.WNT.4.64.1012040220470.3532@quad>,
    s...@s...com.pl says...>
    > On Wed, 1 Dec 2010, Leszek wrote:
    >
    > Nauczka: jak miedzy koncem tekstu do podpisania a podpisem pozostaje
    > wiecej niz miejsce na jedna linijke tekstu, nalezy zakreslic...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie, to byla historia o tym jak to ktos costam podpisal (nic zlego), a
    inny sie zorganizowal i przy pomocy prawa wekslowego oraz KPC prawie
    przewalil go na 15 milionow. Jak widac z opisu to nasz posiadacz mial
    duzo szczescia, bo niewiele by brakowalo zeby jednak ta dzialka dostala
    sie w zle rece (oraz kolejne i kolejne) gdzie po odkreceniu calej
    sprawy, co zajelo by kilka lat, i tak okazalo by sie ze trzeci nabywca
    kupil dzialke w dobrej wierze oraz wpisal sie do KW, wiec pozamiatane i
    po zabawie.

    Istota historii jest zas taka, ze wlasciciel dzialki nie zrobil w
    zasadzie nic zlego ani glupiego, zadnego weksla nie wystawial, a stal
    sie ofiara prawa wekslowego.

  • 27. Data: 2010-12-04 23:21:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-05 00:08, Leszek pisze:
    [..]
    > Istota historii jest zas taka, ze wlasciciel dzialki nie zrobil
    > w zasadzie nic zlego ani glupiego, zadnego weksla nie wystawial,
    > a stal sie ofiara prawa wekslowego.

    Nie tyle prawa co sędziów - a może raczej "sędziów" - klepiących
    bezmyślnie byle formalnie.

    Najlepsze jaja są z wekslami podpisanymi przed 1995 rokiem, ale
    wystawionymi ze świeżą datą.
    10 000 krotna przebitka :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 28. Data: 2010-12-04 23:24:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-05 00:21, Arek pisze:

    > Najlepsze jaja są z wekslami podpisanymi przed 1995 rokiem, ale
    > wystawionymi ze świeżą datą.
    > 10 000 krotna przebitka :)

    Są takie "akcje" gdzieś opisane w internecie?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-12-04 23:26:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-05 00:24, Liwiusz pisze:
    > Są takie "akcje" gdzieś opisane w internecie?

    Nie wiem. Ja to znam z akt.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com