  • Data: 2002-11-05 07:26:16
    Temat: Wczesniejsze uzyskanie pelnoletnosci przez dziewczyne
    Od: "Kicia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien Dobry:)

    Słyszałam iż dziewczyna poprzez wyjście za mąż może uzyskac pelnoletnosc,
    i mam kilka pytanek w związku z tym:)
    1.Czy to prawda ze rodzice niemusza sie zgodzic na ślub , tylko sad decyduje
    ?
    2. Na co zwraca uwage sad. w swojej decyzji?
    3 Czy gdy np rodzice sie lepiej sytuowanie niz chlopak dziewczyny to sad
    moze odmowic ?
    4.Czy wtedy mozna zamieszkac z chlopakiem normalnie, czy nadal bede musiała
    mieszkac z rodzicami?
    5. Jeszcze jedno pytanko mam bo uslyszałam to i bardzo mnie zdziwilo a
    mianowicie, Czy prawda jest
    iz inwalida I grupy inwalidzkiej niemoze wziasc slubu ????( dla mnie to
    glupota, lecz tak slyszalam o matki)

    Dziekuje i Czekam na Odpowiedzi:)
    Pozdrawiam Zosia