  • Data: 2011-03-09 11:11:30
    Temat: Ważność umowy bez jednego podpisu.
    Od: Renke <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Podpisałem umowę na usługi X, na czas określony 6 m-cy. Umowę podpisałem
    w siedzibie firmy. Po po miesiącu przeglądam dokumenty i na kopii umowy,
    którą otrzymałem, widnieje tylko mój podpis, z tego co pamiętam,
    pracownik (upoważniony do zawarcia umowy) się nie podpisał. Czy taka
    umowa ma ważność ?
    Chciałbym przestać korzystać z usług X i nie płacić z góry abonamentu.
    Podejrzewam, że w przypadku sprawy o uregulowanie należności, firma
    przedstawi oryginał umowy podpisany, jak wobec tego oryginału ma się
    moja kopia niepodpisana ?