  • 1. Data: 2003-12-24 14:04:43
    Temat: Wazne Pytanie
    Od: "Jamez" <j...@o...pl>

    Witam Was :-)
    Czy ktos wie jakie zmiany zaszly w kodeksie pracy??
    Mam egzamin w tej sesji i musze sie tego niestety nauczyc-czy ktos moze
    pomoc?
    jakas www podac albo cos innego-potrzebyuje po prostu dowiedziec co sie
    zmianilo i
    jaki wplyw to bedzie mialo na warunki pracy.
    Dzieki z gory.
    Walcie na j...@o...pl
    albo GG: 2963459

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-24 14:47:35
    Temat: Re: Wazne Pytanie
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Jamez" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmianilo i
    > jaki wplyw to bedzie mialo na warunki pracy.

    Była wkładka w Rzeczpospolitej z 22 grudnia 2003r.
    Szukaj na ich stronie.

    Wesołych świąt.

    Michał
    mec. Michał