  • 1. Data: 2002-09-14 22:46:59
    Temat: Ważne!
    Od: "Werona" <r...@p...fm>

    Czy ktoś mi może pomóc w sprawie dotyczącej plagiatu strony internetowej.
    Pewna osoba zastrzega prawa autorskie do swojej witryny wyszczególnia prawie
    wszystko co jest możliwe nawet ramki.
    Zbudowałem witrynę o podobnym temacie, na razie nie wrzuciłem na serwer z
    powody niewiedzy czy zostanie to uznane za plagiat.
    Proszę o wgląd w witrynę właśnie tej osoby www.bazacv.com
    Jeżeli jest ktoś zainteresowany tą sprawą proszę o kontakt, postaram się
    udostępnić do porównania moją witrynę.
    Z poważaniem dla wszystkich obecnych
    Roman W