  • Data: 2007-03-02 05:59:35
    Temat: Warta - likwidacja szkody komunikacyjnej
    Od: ".:Mariusz:." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam problem z pewną firmą ubezpieczeniową
    Miałem kolizje drogową gdzie byłem poszkodowany
    Złożyłem wszystkie potrzebne dokumenty 18 stycznia 2007 do Warty -
    ubezpieczyciela sprawcy.
    po kilku dniach otrzymałem pismo że sprawa o numerze xxx wpłynęła do
    systemu 19 stycznia
    I do dziś nie mam żadnej odpowiedzi. !!!

    Dzwoniłem kilka razy i ciągle mi mówiono proszę czekać - mamy 30 dni na
    odpowiedź
    Pewnego razu dowiedziałem się w rozmowie telefonicznej że 19 lutego
    została wysłana do mnie "decyzja". Po kilkukrotnym pytaniu jaka decyzja
    pani z uporem maniaka powtarzała że no decyzja - dopiero za czwartym
    razem dowiedziałem się ze to jest decyzja odmowna. ;(
    Dziwne co do dziś nie dotarła a Warta ma siedzibę 3 ulice od mojego domu.

    Co mogę zrobić w tej sprawie
    Jak ich pośpieszyć bo chcę się odwołać
    Dzięki za porady

    Mariusz