  • Data: 2007-03-05 17:42:52
    Temat: Re: Warta - likwidacja szkody komunikacyjnej
    Od: ".:Mariusz:." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Byłem u nich i narobiłem rabanu a oni byli strasznie zdziwieni
    o co chodzi przecież prawie w terminie to rozpatrzyli
    niestety znaleźli jakiś przepis i mi odmówili wypłaty odszkodowania z OC
    Jak chciałem zobaczyć akta to musiałem złożyć wniosek - oni mnie
    powiadomią listownie o takiej możliwości w ciągu 30 dni
    Ręce opadają

    Pozdrawiam

    s...@g...pl napisał(a):
    > ".:Mariusz:." <m...@o...pl> wrote in message

    > Ja też walczę z opieszałością Warty - patrz 20 postów wyżej. Jeśli dobrze
    > rozumiem to co tu jest napisane
    > http://www.rzu.gov.pl/vademecum/pytania/termin_likwi
    dacji_szkody.htm, to
    > ubezpieczyciel ma 30 dni na likwidację szkody - od początku do końca, a nie
    > na pierwszą odpowiedź. Nie ma to znaczenia jeśli nie suzasadnisz swoich
    > racji, ale jeśli wygrasz, to okazuje się że poszkodowanemu który miał rację
    > nie został dotrzymany wymagany termin. Nie wiem tylko, jak się do tego ma
    > możliwość wydłużenia terminu w przypadku konieczności dokonania dodatkowych
    > ustaleń, o których mówi ust. 2 artykułu 14 ustawy
    > http://www.rzu.gov.pl/prawo/akty_prawne/ustawa_o_ube
    zpieczeniach_obowiazkowych.pdf