  • 21. Data: 2019-08-20 23:24:52
    Temat: Re: Warszawa jest zbyt niebezpieczna dla policjantów na rowerach?
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-20 o 22:38, Shrek pisze:

    > Po lesie też nie wolno... No dobra - rozumiem, ze jak zadzwonie na 112,
    > że mordują czy gwałcą, to dyspozytor powie, że nic nie da się zrobić -
    > nie wolno wjeżdzać, to nie wolno...

    Do czego ma policyjne autobuty?

    --
    animka

  • 22. Data: 2019-08-21 00:55:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pamiętam, jak zamordowali studenta na Polach Mokotowskich.
    Dziewczyna się ukryła w krzakach i dzwoniła na 997, a dyspozytorka tak długo
    ustalała, czy zdarzenie dzieje się na Mokotowie,
    Śródmieściu czy Ochocie żeby wysłać z odpowiedniego rejonu, że gościa nie tylko
    zatłukli, ale już nie dało się uratować.

  • 23. Data: 2019-08-21 01:44:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2019 o 00:55, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Ochocie żeby wysłać z odpowiedniego rejonu, że gościa nie tylko
    > zatłukli, ale już nie dało się uratować.

    Dasz jakiś link, bo mnie to zaintrygowało. Czyli wiedzieli dokładnie,
    pod którym krzakiem się chowa i kombinowali kogo wysłać? I skąd ona to
    wiedziała?

  • 24. Data: 2019-08-21 12:11:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 20.08.2019 o 02:20, Marcin Debowski pisze:

    >Wiesz, ja uważam, ze taki patrol powinien dysponować radiowozem
    >przystosowanym do przewożenia rowerów. Podjeżdża w obszar
    >patrolowania i
    >krąży. Jest potrzeba, to ma wsparcie radiowozu. Tylko wówczas załoga
    >musiałaby być czteroosobowa, by na radiowozie była obsada, a bywa, że
    >jednostka wystawia jeden patrol dwuosobowy.

    Zaraz zaraz - przeciez przez dlugie lata rower byl czestym srodkiem
    transportu policjantow.
    I ortalionow wtedy nie bylo, goretexow itp ...

    J.

  • 25. Data: 2019-08-21 12:37:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-21 o 12:11, J.F. pisze:
> [...]
    > transportu policjantow.
    > I ortalionow wtedy nie bylo, goretexow itp ...

    Ba, a ciekawe jak jest, jak policjanci sa na pieszym patrolu... A moze
    takie też zniknęły, bo są niebezpieczne? Poziom absurdu coraz wyższy.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 26. Data: 2019-08-21 17:16:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ba, a ciekawe jak jest, jak policjanci sa na pieszym patrolu... A moze
    > takie też zniknęły, bo są niebezpieczne? Poziom absurdu coraz wyższy.

    Niedługo będą samolotami latać, i masowo odmawiac intrwerwencji z powodu
    braku lotniska.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2019-08-21 18:15:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie, trudniej zajechać po kebab.

    -----

  • 28. Data: 2019-08-21 20:47:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2019 o 12:11, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz - przeciez przez dlugie lata rower byl czestym srodkiem
    > transportu policjantow.
    > I ortalionow wtedy nie bylo, goretexow itp ...

    Oczywiście. Potem była rewolucja przemysłowa.

  • 29. Data: 2019-08-21 20:55:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ba, a ciekawe jak jest, jak policjanci sa na pieszym patrolu... A moze
    > takie też zniknęły, bo są niebezpieczne? Poziom absurdu coraz wyższy.

    Pieszy patrolujący po śniegu, czy deszczu i błocie ma mniejsze szanse
    się wywrócić. Po za tym wystawia sie już raczej patrole zmotoryzowane,
    bowiem to praktyczniejsze. Patrol zmotoryzowany w razie potrzeby może
    zostać zmieniony w pieszy, ale jak odprawisz patrol pieszy, to w razie
    potrzeby taksówką nie pojadą na interwencję.

  • 30. Data: 2019-08-21 21:00:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > zostać zmieniony w pieszy, ale jak odprawisz patrol pieszy, to w razie
    > potrzeby taksówką nie pojadą na interwencję.

    nie zawsze jest błoto, czyli deszcz i śnieg, nie wiem, czy słyszałeś o
    zabójstwie pary z Niemiec kilka lat temu, zabójca uciekł rowerem, wolał
    nie czekać na przyjazd kulsonów radiowozem:)

    --
    I love love