  • Data: 2004-01-14 14:26:04
    Temat: WYWALOWALI MNIE!
    Od: "WhiteCrow" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa miesiace temu kupilem mocno rozbite auto z TABLICAMI
    REJESTRACYJNYMI,TWARDYM DOWODEM (niestety u pośredników! 500km
    odemnie).Wyklepalem je od podstaw (wszystko w nim bylo z*ebane lub zgnite).Wiec
    o ewentualnym zysku juz dawno zapomniałem.Dzis dzwoni do mnie URZED REJESTRACJI
    POJAZDOW.że nie przerejestruja auta bo ciaży na nim zastaw komorniczy! NO I
    LEZE! babka z urzedu mówi zebym przyszedl do niej.Ona da mi adres wlasciciela i
    mam sobie z nim wyjasniac! :( auto kupowalem u posredników UMOWA PODPISANA BYLA
    IMBLANKO.No ale dostalem komplet papierów! wiec nie pytałem.

    POMOCY CO TERAZ DORADZACIE (oprócz sznura)