  • 11. Data: 2005-06-29 23:07:44
    Temat: Re: WKU - pilne! :(
    Od: "Asterix " <a...@N...gazeta.pl>

    "Łukasz Kalbarczyk"
    > Właśnie zaczynają się egzaminy na wyższych uczelniach.
    > Najłatwiej to zdać na jakiś kierunek.

    Jesteś pewien? Może to ktoś jeszcze potwierdzić? Bo to jest moja szansa. Na
    część kierunków na uczelniach w moim mieście przyjmują bez egzaminów.
    Świadectwo z technikum mam OK, więc bez problemu mogę się dostać na coś np.
    21 lipca.

    --
    Pozdrawiam,
    Asterix

  • 12. Data: 2005-06-29 23:33:30
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    Mithos <m...@o...no.more.spam.polska> napisal(a):

    > Mozesz : wymeldowac sie, napisac pismo do WKU o tym, ze sie wymeldowales
    > i ze wyjezdzasz teraz do pracy za granice bo masz ciezko sytuacje i
    > potrzebujesz pieniedzy itp. itd. Faktycznie mozesz wyprowadzic sie z
    > mieszkania i zamieszkac gdzies indziej tak aby nikt nie mogl sprawdzic
    > czy mieszkasz pod dawnym adresem zameldowania czy nie (lepiej sie tam
    > nie pojawiac).

    Najprosciej zameldowac sie czasowo w jakimkolwiek innym miescie
    podlegajacym pod inne WKU. Ta ich poczta wojskowa jakos dziwnie dziala
    i np. moje dokumenty odcinek 100km pokonuja juz drugi miesiac ;)
    Mi akurat chodzi o szybki kontakt z WKU, ale jak widac, jest to
    jakis sposob.
    Samo wyprowadzenie sie przeciez nic nie da? Bedzie poszukiwany
    przez policje najwyzej.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 13. Data: 2005-06-30 06:12:31
    Od: "Asterix " <a...@N...gazeta.pl>

    "Tomasz Bednarz"
    > Napisz na priv to cos jeszcze wymyslimy

    Koło 19 napisze, bo zaraz lecę do roboty. Dzieki.

    --
    Pozdrawiam,
    Asterix

  • 14. Data: 2005-06-30 07:02:20
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "Asterix " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > część kierunków na uczelniach w moim mieście przyjmują bez egzaminów.
    > Świadectwo z technikum mam OK, więc bez problemu mogę się dostać na coś

    No to sie dostan .....
    ewentualnie upierdliwi WKUowcy moga sie czepiac i wciskac kit ze odroczenie
    sie nie nalezy .....
    ale wtedy ty zawsze mozesz zarzadac jakiejs rekompensaty lub zarzucic
    lamanie praw konstytucyjnych

    TB

  • 15. Data: 2005-06-30 07:10:22
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    jeszcze jedno

    mi sie udalo wymigac od woja w konfiguracji:

    odroczenie nauka > sluzba zastepcza + prawie wyaczeni korespondencja pisana
    (polecona) w kontaktach z WKU - tam nie ma po co jezdzic!
    Do dzis pamietam jak jednak musialem kiedys pojechac po pieczatke
    odroczenia bo chcialem jakas tam pozyczke wziac.
    Stoi kolejka 6 osob. Wylazi mundurowy i mowi ze zaraz wroci.
    Przechodac kolo mnie - ostatniego w kolejce, patrzy i mowi: "czy pan to nie
    przypadkiem Pan Bednarz?"
    A ja mu ze owszem. Zawrosil i wzial mnie bez kolejki i sie drze ze im
    poleconymi
    indeksy wysylam (caly indeks xerowalem :-) - dostali raczej mala paczke
    wtedy)
    A ja mu ze jesli jest jakis przepis ktory mowi, ze jesli dokument wysle
    poleconym
    a nie przywioze osobiscie to podlegam karze to zeby mnie ukaral ... i gosc
    sie zamknal.
    Wtedy grzecznie poprosilem o pieczaktke do ksiazeczki :-)

    ta sluzba przeciagnalem dluuuugo i w kancu jej nie odrobilem ..... trach sie
    smiesznie skonczylo ale teraz to mnie moga

    ironia .... moj Ojciec byl wojskowym i do dzis sie sadze (juz po Jego
    smierci) o emeryture, ktora
    wojskowe biuro emerytalne (podobne G jak WKU) nie wyplacalo przez jakis czas
    na mocy ustawy niezgodnej z Konstytucja

    TB

  • 16. Data: 2005-06-30 08:03:00
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    ale zes sie obudzil stary, jak to idziesz na studia?? a szkole to kiedy
    skonczyles?? trzeba bylo sie zapisac wczesniej w lutym, sa takie szkoly,
    albo na jakies studium isc, a teraz to zegnaj
    Hej ho, hej ho, do woja by sie szlo ;)

  • 17. Data: 2005-06-30 16:59:58
    Od: "Asterix " <a...@N...gazeta.pl>

    "Harry"
> [...]
    > skonczyles?? trzeba bylo sie zapisac wczesniej w lutym, sa takie szkoly,
    > albo na jakies studium isc, a teraz to zegnaj

    Szlołę skończyłem w 2002 roku. W lutym nie miałem się gdzie zapisać, bo
    wyrzucili mnie pod koniec lutego. Jestem rocznik 82, a studium ratuje tylko
    do 23 roku życia.

    --
    Pozdrawiam,
    Asterix

  • 18. Data: 2005-06-30 17:06:17
    Od: "Asterix " <a...@N...gazeta.pl>

    Na mejla poszły adresy komunikatorów.

  • 19. Data: 2005-06-30 20:37:12
    Od: "darek" <d...@p...onet.pl>

    A najlepsze jest to ze media caly czas trąbią żę wojsko bierze tylko tych którzy
    chcąą iść.. wręcz że się nie mogą opędzić od kandydatów ... a prawda jest taka
    że w ich mentalności osoba która ma przerwe w studiach to zwierzyna łowna ...
    jak by zamknięcie w koszarach kogoś kto ma inne plany na życie, dawało komuś
    chorą satysfakcje...