  • 11. Data: 2004-02-21 20:08:27
    Temat: Re: WKU i studia
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Megash" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c17qv5$ehi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A co musze zrobic aby dostac urlop dziekanski???

    Przeczytac regulamin studiow???

    NoMAD

  • 12. Data: 2004-02-21 23:13:37
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    > 1. do kiedy masz odroczenie z WKU?
    > 2. WKU zazwyczaj daje odroczenie na caly okres studiow.

    ja mam do konca studiow

    Megash

  • 13. Data: 2004-02-21 23:15:16
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    Użytkownik "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> napisał w wiadomości

    > jakiś wariant:
    > co zrobić?
    > nic czyli:
    > czekać aż dostaniesz pocztą(?) informację o skreśleni z listy studentów.
    > następnie napisać podanie i spotkać się z dziekanem w sprawie wznowienia
    > studiów (i wnieść opłatę za wznowienie studiów (pewnie rzędu 1000 1500zł)
    > jeśli byłeś na dziennych)

    Ale oplate za wznowienie studiow uiszcza sie przed ich rozpoczeciem , czyli
    we wrzesniu.
    A do tego czasu mnie chapna

    Megash

  • 14. Data: 2004-02-21 23:16:19
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

    > 1. nie przerywaj studiow
    > 2. jak juz przerywasz, to idz do kobit w dziekaniacie i sprzedaj
    > ujmujaca historie rodzinna + zapytaj, czy grzecznie do kogo napisac pismo
    > prosbe na zgode. jesli jestes na pierwszym roku, to szanse na powodzenie,
    > duzo mniejsze, ale probuj.

    jaka prosbe???!?!? Jestem na II roku

    > 3. uczelnia zaraz po skresleniu wysyla pismo do woja, ze moga Cie
    brac,
    > wiec sie strszczaj.
    > 4. a jak Ci sesja nie poszla, to walcz dalej. zawsze sie da jakos
    > wykrecic :-)

    jak mam walczyc dalej skoro nie mam zaliczonych cwiczen z mechaniki ?!!?

  • 15. Data: 2004-02-21 23:16:50
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Błachol'" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szkoly policealne wystawiaja papierki do WKU, koszt kolo 300-500 zl
    > (gdansk:)

    To jest koszt papierku czy zapisania do szkoly?!!?

    Megash

  • 16. Data: 2004-02-22 09:23:53
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Megash:

    > To jest koszt papierku czy zapisania do szkoly?!!?

    no nie dziwie sie, ze nie zdales cwiczen - to koszt zapisania sie do szkoly
    czlowieku

    --
    sjopa

  • 17. Data: 2004-02-22 09:24:12
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Megash:

    > Jesli przerwe teraz studia i chce rozpoczac od pazdziernika, to co musze
    > zrobic aby nie wzieli mnie do wojska???

    ukrywac sie

    --
    sjopa

  • 18. Data: 2004-02-22 09:25:09
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Ale oplate za wznowienie studiow uiszcza sie przed ich rozpoczeciem ,
    czyli
    > we wrzesniu.
    > A do tego czasu mnie chapna

    Niekoniecznie. Po dostaniu zgody na wznowienie (wznowienie można dostać już
    nawet w trakcie trwania wznawianego semestru) ;) + podanie o rozłożenie na
    raty.

    Czyli jak nowy semestr zaczyna się np 14 lutego, to 31 lutego można
    rozmawiać z dziekanem (zgodzi się lub nie), powołać się na zajęcia
    organizacyjne, problemy emocjonalne, rodzinne. Dziekan podejmie decyzję. I
    dopiero wtedy wnosi się opłaty.

    Jeśli skreślony już jesteś po niezdanej sesji zimowej - to kłopot
    Jeśli jesteś na pierwszym roku (pierwszy semestr) jeszcze gorzej.

    Jeśli jesteś po 2 semestrze - można tak jak pisałem, można też iść do
    dziekana o urlop dziekański jak ktoś pisał, można starać się o studiowanie
    dalej awansem.

    Ogólnie to z dziekanem rozmowa będzie nieunikniona.

    pozdrowienia

  • 19. Data: 2004-02-22 18:16:01
    Od: "Megash" <l...@w...pl>

    > Jeśli skreślony już jesteś po niezdanej sesji zimowej - to kłopot
    > Jeśli jesteś na pierwszym roku (pierwszy semestr) jeszcze gorzej.

    Jestem na 2 roku i jeszcze nie wylecialem...

    > Jeśli jesteś po 2 semestrze - można tak jak pisałem, można też iść do
    > dziekana o urlop dziekański jak ktoś pisał, można starać się o studiowanie
    > dalej awansem.

    Co to jest te studiowanie awansem!?!?

    > Ogólnie to z dziekanem rozmowa będzie nieunikniona.

    Juz sie boje.... :/

    Megash

  • 20. Data: 2004-02-24 16:49:00
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > Jestem na 2 roku i jeszcze nie wylecialem...

    > Co to jest te studiowanie awansem!?!?

    U mnie w szkółce to było tak - Zawalenie jednego przedmiotu. Prośba do
    dziekana o kontynuowanie studiów tak jak by się ten przedmiot zdało. Dziekan
    sie zgodzil lub nie. Dziekan stawiał warunek zdania wszystkiego w terminach
    w przyszłym roku ( czyli jak zawalone z np 3-go semestru to czwarty i piąty
    semestr) i oczywiście zawalonego przedmiotu, inaczej wracało się na 3ci
    semestr tak jakby się ten rok czekało i wznawiało studia.

    > Juz sie boje.... :/

    Różnie jest - aczkolwiek obowiązkowo prezentacyjnie (pod krawatem) pojawić
    się.
    Rozmowa często (po pierwszych krzykach) zejdzie na życiowe tory i dziekan
    będzie starał się pomóc.
    Rozmowa czyni cuda. Bez rozmowy - po szablonach i protokole, jesteś tylko
    jednym z wielu do skreślenia (sam też byś się nad niczym nie zastanawiał, bo
    po jaką cholerę zaśmiecać głowę aktami jeszcze jednej osoby).

    pozdrowienia