  • Data: 2003-12-22 13:37:03
    Temat: WKU, absolutorium, przeniesienie do rezerwy
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakis czas temu pisalem o problemach z WKU ktore nie
    chcialo mnie przeniesc do rezerwy mimo posiadanego absolutorium
    (watki mojego autorstwa na tej grupie wyjasnia o co chodzi dokladnie).
    Wiec... problem zalatwiony :-) Co prawda skonczylo sie na
    sztabie generalnym oraz pchnieciu sprawy, aby szybciej byla
    rozpatrzona, przez znajomosci (jednak wszystko legalnie, po prostu
    na gorze nie zdawali sobie sprawy jaki burdel jest na dole),
    ale z glowy.
    Od kilku dni WKU (np. w-wa mokotow) przenosi do rezerwy na podstawie
    absolutorium.
    W razie czego moge podac studentom adres na ktory slac piwo ;-)
    Niniejszym dziekuje czytelnikom tej grupy ktorzy pomogli mi rozwiac
    moje watpliwosci

    Pawłowi (walia78)
    Van Tommy'iemu

    Sierp