    From: "Gandalfini" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [WKU] Wymuszenie podpisu ?
    Date: 2 Feb 2007 11:03:20 -0800

    Witam!!
    Mam następujący problem.
    Zkreśłili mnie z listy studentów w listopadzie ubiegłego roku.
    Dziś odebrałem kartę powołania do pełnienia czynnej służby wojskowej.
    W czasie jej odbioru bardzo miły pan powiedział mi, że nie przysługuje
    mi komisja lekarska (tu skłamał ) ponadto wymusił na mnie złożenie
    podpisu na tej karcie grożąc prokuratorem.
    Dał mi do zrozumienia, że jak tego dzisiaj nie podpiszę to on w tym
    samym dniu powiadamia prokuraturę, że migam się od wojska. WKU mieści
    się za miejscem mojego zamieszkania więc nawet nie byłbym w stanie
    dowieźć żadnych papierów w tym samym dniu.
    Teraz wiem, że nie miał prawa zmuszać mnie do podpisu tej ********
    karty, a zrobił to bym miał mniejsze szanse od wymiagania się od
    służby wojskowej. (po podpisniu karty powołania, szanse są niemal 9/10
    na na wylądowanie w wojsku).
    Czy coś takiego reguluje prawo ? Czy składając podpis pod przymusem
    (wszak mi groził, a nie miał do tego prawa!) nie złamał prawa ?
    Nie zrozumcie mnie źle, chcę odbyć służbę wosjkową ale dopiero po
    zdobyciu magistra. Teraz chcem jakoś przetrwać (odwołania od komisji
    itepe.) więc potrzebna jest mi wszelka pomoc jaką znajdę. Muszę
    znaleźć sposób na przetrwanie do czerwca- wtedy składam papiery na
    studia i już mam spokój (do czasu)
    Jeżeli ktoś z Was zna jakieś paragrafy jakie można zastosować w celu
    unieważnienia tego podpisu ?
    Za wszystkie sugestie z góry dziękuję.