  • Data: 2002-03-06 18:00:00
    Temat: WKU
    Od: Bartosz Feński <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Mam pytanko.
    Przed wcieleniem do wojska 2 razy odwoływałem się.
    Miałem dokumentację stwierdzającą arytmię serca.
    WKU zlało to totalnie i w październiku pojechałem na trzy miesięczny turnus
    na koszt naszego cudownego państwa :)
    Dlaczego 3 miesiące ?
    No bo postanowiłem sprawdzić czy będąc w wojsku lekarze też tak olewają
    wszystko... no i wyszło, że nie bo wyszedłem z wojska na (dziwne) arytmię
    serca.

    I tutaj pytanko. Mogę ich zaskarżyć o wyrwanie mi z życiorysu 3-ech miesięcy
    ? Gdy mnie wypisywali dostałem do przeczytania jakąś notatkę o
    odszkodowaniach, ale niewiele z niej zapamiętałem...
    Jest tutaj na grupie jakiś prawnik, który miał do czynienia ze sprawą z WKU?

    pozdr,
    fEnIo