  • Data: 2003-01-03 21:15:05
    Temat: W jaki sposób ustalić adres pozwanego ?
    Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sąd wezwał mnie do wskazania aktualnego adresu pozwanej, gdyż wg relacji
    poczty "adresat wyprowadził się bez podania nowego adresu " pod rygorem
    zawieszenia postępowania.
    Jak to zrobic samemu nie jestem w stanie nic sie dowiedziec bylem w jego
    miejscu zameldowania ale nikt nic nie wie ? Czy zawieszenie postępowania
    moze pociągnąć za sobą utratę wpisowego ?

    --
    pozdrawiam

    Dariusz Smus

    s...@i...pl