    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uzyskanie odszkodowania za udzial w wypadku
    Date: Thu, 29 Oct 2009 09:18:20 +0100

    Witam
    We wrzesniu zostalem potracony przez samochod. Poruszalem sie rowerem,
    wina lezy po stronie kierwocy samochodu, jednak sprawa troche pewnie
    jeszcze potrwa.
    Jednak pisze w nieco odmiennej sprawie - zaczyna sie przepychanka z PZU
    (odzszkodowanie bedzie wyplacone z OC sprawcy).
    W wyniku wypadku byla potrzeba usuniecia jednego zeba, kilka pozostalych
    jest w mniejszym lub wiekszym stopniu uszkodzonych. Lekarz, ktory
    opatrywal mnie na izbie przyjec wpisal tylko pekniecie jedneko i to
    dodatkowo wpisal ten obok uszkodzonego. Poza tym po wypadku mam znacznie
    czesciej bole glowy. Ostatni rzecz to bol dloni, nie dajacy o sobie znac
    podczas wiekszosci codziennych obowiazkow ale juz podczas robienia
    pompek jest bardzo dokuczliwy.
    Wczoraj bylem na komisji chirurgiczno-neurologicznej. Ogolnie wynioslem
    stamtad bardzo nieprzyjemne wrazenie. Dowiedzialem sie tez, ze PZU nie
    placi za bol tylko za wymierne uszkodzenia ciala. Czeka mnie jeszcze
    komisja dentystyczna, obawiam sie jednak, ze uslysze podobny tekst -
    moga sie ustosunkowac tylko do uszkodzen odnotowanych w informacji
    medycznej a tam jest wpisany tylko jeden zab.
    Prosilbym Was o porade - jak to ugryzc, zeby w odszkodowaniu uwzglednili
    wszystkie uszkodzone w wypadku zeby jak i pojawiajace sie bole.
    Z gory dziekuje.....Rafal