  • Data: 2006-06-28 10:20:25
    Temat: Uzupełnienie do odwołania do sądu apelacyjnego
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sąd apelacyjny odroczył rozprawę zwracając się do ZUS o ustosunkowanie się
    do 1 punktu mego odwołania odnośnie naliczenia kapitału początkowego.
    Ja natomiast trafiłam na wiadomość, że Sąd Najwyższy uznał, że na podstawie
    danych z kilku lat można wyliczyć zarobki z innych lat.
    Drugi punkt mego odwołania właśnie dotyczył podobnej, ale prostszej kwestii,
    bo ja nie mam zarobków pojedynczych miesięcy w danym roku, a miesiące przed
    i po tym brakującym miesiącu są o takich samych zarobkach.
    W odwołaniu wnioskowałam, żeby mi naliczono za te brakujące miesiące
    przynajmniej najniższą krajową.
    Czy teraz mając ta wiadomość o wyroku sądu najwyższego mogę jakoś jeszcze
    uzupełnić odwołanie i jak to zatytułować?
    Majka