  • 11. Data: 2010-04-15 13:04:14
    Temat: Re: Uzupełnienia pozwu?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    olgierd pisze:

    > To jeszcze raz:
    > - złożyłem jako pełnomocnik powoda pozew w postępowaniu gospodarczym
    > (upominawczym, wcześniej napisałem, że w nakazie, prostuję)
    > - nie zażądałem zwrotu kosztów
    > - sąd zasądził 2400 zł
    >
    > Jaki niesłuszny wniosek złożyłem i komu się mogłem podlizać? ;-)

    Nie, nie kwestionuje że sąd źle zrobił w tym wypadku.
    Pytam o inne wypadki w których raczyłeś napisać: "Zwykle nawet jeśli
    żądam". Zrozumiałem że tamte wnioski też uważałeś za niezasadne, ale
    teraz rozumiem że były trafne. Zażalenie złożyłeś ? I co ?

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-04-15 13:49:53
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 15:04:14 +0200, Johnson napisał(a):

> [...]
    > Zrozumiałem że tamte wnioski też uważałeś za niezasadne, ale teraz
    > rozumiem że były trafne. Zażalenie złożyłeś ? I co ?

    Nie, uważam, że jeśli np. piszę "i 33 zł za odpis z KRS, i koszty
    korespondencji i 300 zł wynagrodzenia pełnomocnika" to sąd powinien się
    do tego w jakiś sposób odnieść.
    Ale nigdy nie skarżę tego. Nie to nie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 13. Data: 2010-04-15 15:19:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    olgierd pisze:

    > Ale nigdy nie skarżę tego. Nie to nie ;-)

    To kiedyś wnieś o uzupełnienie nakazem jak był wniosek a sąd nie.
    Wtedy usłyszysz kategoryczne zdanie sądu.

    --
    @2009 Johnson