  • Data: 2003-02-08 14:12:57
    Temat: Uwaga na PZU i ich rzeczoznawców.
    Od: "esseirion" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jakis czas temu opisywalam historie pewnego wypadku samochodowego. Otórz
    przyszło pisemko, ze wypłaca owszem odszkodowanie na kwote 4500. Wszystko
    ok, tylko wydało mi sie podejrzane oznaczenie samochodu. Na aucie z boku na
    dzwiach wyraźnie pisze 1,9 Turbo Diesel RN, a tymczasem jakimś dziwnym
    trafem na pisemku z PZU napisano 1,9 Diesel RL. Zaznaczam że samochód
    opisywali rzeczoznawcy z PZU. Tknięta dziwnym przeczuciem, że "coś tu
    śmierdzi" sięgnełam po broszure firmowa od samochodu i co się okazało?
    Między samochodem z opisu PZU a moim było jeszcze pięć innych modeli ! Może
    pomyłka, ale raczej sprytny sposób na zaniżenie odszkodowania, bo cena
    rynkowa miedzy tymi dwona modelami różni się o 3500 zlotych! co w przypadku
    mojego samochodu jest 1/5 jego wartości :)

    mam nadzieje ze nie zamieszałam za bardzo i wszystko napisałam zrozumiale :)
    pozdrawiam - magda