  • 11. Data: 2005-02-25 00:08:14
    Temat: Re: Utrata kserokopii dowodu osobistego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvlndj$69g$1@news.dialog.net.pl...

    > A wstąp na komendę, poznaj dzielnicowego i zapytaj sie czy masz sie
    martwić,
    > czy dac sobie spokój.

    Dzielnicowy będzie z fusów wróżył?

  • 12. Data: 2005-02-25 00:10:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Patyki" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    Wymiana dokumentu tożsamości 9Zno bo zastrzec się go nie da) nie jest moim
    zdaniem konieczna. Kserokopia dokumentu nikomu do niczego raczej legalnie
    posłużyć nie może. jeśli nawet ktoś na podstawie tego dokumentu coś
    narozrabia, to wymiana dokumentu nic nie pomoże, bowiem instytucje takie jak
    banki, czy sklepy z telefonami komórkowymi nie mają dostępu do danych o
    numerach dowodu osobistych.

  • 13. Data: 2005-02-25 08:18:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 22:10:55 +0100, KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie trzeba brac kredytu w banku. Wystarczy posrednik/ajent, ktorzy
    > poswiadczy zgodnosc tego ksero z oryginalem. Dla banku bedzie to

    Równie dobrze wystarczy nieuczciwy pracownik banku, który udzieli kredytu
    swojemu koledze podając Twoje dane...

    > nieprawda. W sumie to dzialanie krotkowzroczne, ale mozliwe do
    > przeprowadzenia.

    Tak samo jak i opisane przeze mnie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2005-02-25 11:41:29
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Kserokopia dokumentu nikomu do niczego raczej legalnie
    > posłużyć nie może.

    Kserokopia może nie, ale same dane niestety już tak. Niedawno prasa opisała
    przypadek gościa, którego ścigają różne sądy, prokuratury i komornik. A
    wszystko dlatego, że jakiś menel spisał sobie jego dane z dowodu osobistego i
    nauczył się ich na pamięć. Ten menel (chyba bezdomny) kradnie złom, a złapany
    podaje z pamięci dane osobowe tego pierwszego człowieka i mówi, że nie ma przy
    sobie dokumentów. To samo miało miejsce wielokrotnie w izbie wytrzeźwień, gdzie
    był stałym bywalcem i gdzie wreszcie go złapano. Najciekawsze było to, że nawet
    sąd nie sprawdził, że rzekomy oskarżony nigdy nie został wylegitymowany. BTW
    ostatnio spisała mnie Straż Miejska (nie chodziło o picie w miejscu
    publicznym :), ale w ogóle nie zażądali dokumentów, chociaż miałem je przy
    sobie. Czyżby potrzebne im to było tylko do statystyki? Dziwne, za komuny było
    to nie do pomyślenia...

    Pzdr

    Czapla

  • 15. Data: 2005-02-25 18:58:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jest jedna istotna informacja, której w kserokopii dowodu osobistego nie
    znajdziesz, a która znajduje się w bazach danych i można ją zweryfikować.
    Nazwisko panieńskie matki. Jego znajomość poważnie zwiększa wiarygodność
    klienta.

  • 16. Data: 2005-02-26 00:10:58
    Od: Patyki <p...@T...pl>

    Ania napisał(a):

    > W moim internetowym banku to tez sie nie odzywali ale
    > jak narobiłam zamieszania to sie okazało , ze przez tydzień przypatrywali
    > się niewyraźnej według nich pieczątce na dokumencie. Wszędzie sa ludzie :o)
    > Może jakiejś miłej osóbce Twoje zdjęcie sie spodobało :o)

    Wolno spytać o który bank chodzi?

    --
    Patyki
    p...@T...pl