    From: HeŽSk <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Utracone korzysci
    Date: Thu, 16 Oct 2003 09:19:09 +0200

    W wyniku bledow w interpretacji prawa przez sad okregowy
    (wydzial cywilny) zostalem narazony na strate. sad apelacyjny
    przyznal mi racje.na dodatek sad okregowy opozniajac wykonanie
    wyroku narazil mnie na utracone korzysci. do jakiego sadu
    (okregowego na wydzial cywilny czy administracyjnego) mam
    skierowac pozew o zadoscuczynienie za utracone korzysci ?