  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uszkodzone auto na drodze a termin zlozenia wniosku?
    Date: Sat, 2 Dec 2006 16:03:44 +0100

    Witam

    Uszkodzilem auto na drodze (mega krater :( ...) na okolo 300zl (opona).

    W jakim terminie od zdarzenia (mam notatke policji) musze zlozyc wniosek o
    odszkodowanie od wlasciciela drogi (znana droga krajowa!). Nie mam czasu na
    razie sie tym zajmowac a chcialbym powalczyc bo dziura nie powstala tam w ciagu
    2godzin ale musiala rosnac z miesiac a nikt sie tym nei zajal, brak
    oznakowania.

    Droga niby miala znak uszkodzona nawierzchnia ale bylo to 1000m wczesniej, nie
    bylo uszkodzonej nawierzchni az do tej dziury, bylo ciemno i padal deszcz, nie
    widzialem jej po prostu. Jechalem ok 15km wiecej niz znak. Czy to mnie
    wyklucza? Nikt by jej nie zobaczyl bo totalnei wypelniona woda byla.

    dzieki