  • 11. Data: 2006-11-16 21:42:08
    Temat: Re: Urzędnik nasz Pannnnn!!! Czyli wymiana prawa jazdy
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):
    > Robert wrote:

    (ciach)

    Kochani moi!
    Pragnę wam bardzo serdecznie podziękować za rady. Nie spodziewałam
    się takiego odzewu, dlatego myślę,że jedna wódeczka nie wystarczy.
    Proponuję zatem jeśli będziecie kiedykolwiek w Kaliszu zapraszam na
    dobre ciacho i kawe.

    Co do sprawy - jestem umówiona z Prezydentem Miasta na poniedziałek
    i myślę że skorzystam z waszych rad
    Pozdrawiam Serdecznie Sylwia

  • 12. Data: 2006-11-16 22:11:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Co do sprawy - jestem umówiona z Prezydentem Miasta na poniedziałek
    > i myślę że skorzystam z waszych rad
    > Pozdrawiam Serdecznie Sylwia

    No coz, bedziemy bacznie sledzic wiadomosci
    w mediach z tamtego regionu ;)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 13. Data: 2006-11-25 14:34:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Co do sprawy - jestem umówiona z Prezydentem Miasta na poniedziałek
    > i myślę że skorzystam z waszych rad
    > Pozdrawiam Serdecznie Sylwia

    No i jak poszlo?

    Ciekawi jestesmy jaki jest final sprawy!!

  • 14. Data: 2006-11-26 21:03:38
    Od: Robert <r...@o...pl>

    > No i jak poszlo?
    >
    > Ciekawi jestesmy jaki jest final sprawy!!

    Finał to pismo do wojewody wielkopolskiego ze skargą na oba Urzedy w
    Lesznie i w Kaliszu. Widać oba się nie znoszą, bo nikt nie przyznaje się
    do bledu proceduralnego tylko odsylaja wzajemnie do siebie z pretensjami
    Ech czekam na pismo od wojewody, nie ugnę się tak łatwo bo czuję, że mam
    rację.
    Pozdrawiam Sylwia

  • 15. Data: 2006-11-26 21:30:51
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > do bledu proceduralnego tylko odsylaja wzajemnie do siebie z pretensjami
    > Ech czekam na pismo od wojewody, nie ugnę się tak łatwo bo czuję, że mam

    No to bedziemy dalej sledzic sprawe :)

    Czy gazetuy juz o tym (jak walczysz z biurokracja) pisza? :)