  • Data: 2008-12-19 15:02:29
    Temat: Urzędnicza "inicjatywa"
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W ewidencji działalności gospodarczej nagminnie dopisują mi do adresu
    "- siedziba" lub "(zakład główny)" mimo że nic takiego nie podawałem.

    Z podobnych historii - w dowodzie rejestracyjnym pozmieniali mi liczby (bo
    zaokrąglenia,
    bo mają nowe przeliczniki, bo cośtam) i teraz mam co innego w karcie
    pojazdu a co innego
    w dr.

    Jak z dr jest to nie wiem, ale w przypadku ewidencji dg ja mam zgłosić
    zmianę
    a oni mają ją wpisać, nie znam żadnego przepisu który by upraniał
    urzędników do korygowania
    tego co im podałem z "ul. Piłsudskiego 1" na "ul. Piłsudskiego 1 -
    siedziba"
    (pół biedy że tam jesty faktycznie potoczna "siedziba", natomiast prawnie
    ten termin chyba nie istnieje dla osób fizycznych)

    Czy to ma dla mnie jakieś znaczenie powodujące że lepiej walczyć o
    prawidłowe wpisy?
    (żeby się kiedyś nie okazało że o jedno wnioskowałem, drugie mi wpisali a
    ja
    potem latałem z takimi trefnymi papierami po urzędach.)

    Pozdrawiam,
    Tomek