eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzad - zmiana zamieszkaniaUrzad - zmiana zamieszkania
  • Data: 2010-03-01 09:49:46
    Temat: Urzad - zmiana zamieszkania
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Urzad miejski zostal poinformowany o zmianie adresu zamieszkania przy
    okazji uaktualnia danych adresowych osoby prowadzacej dzialalnosc
    gospodarcza. Nawet przyslal pismo, gdzie potwierdza te zmiane w ramach
    jednego okienka. Jednak z innej komorki tego urzedu przychodza rozne
    pisma na "stary" adres. Osoba, ktorej to dotyczy bywa epizodycznie
    pod starym adresem i zachodzi obawa, ze rozne pisma moga byc
    doreczone, na zasadzie "dwa razy nieodebrane awizo z poczty". Moze
    zapasc decyzja i osoba, ktorej dotyczy nie bedzie miala mozliwosci
    wypowiedzenia sie w sprawie.

    Czy dostarczanie na "stary" adres jest skuteczne?

    Gdyby sie okazalo, ze zapadla urzedowa decyzja, to jak sie nalezy
    odwolac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1