  • 1. Data: 2005-01-06 18:32:51
    Temat: Urząd skarbowy i Rejestracja auta
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Jak zarejestrować samochód osobowy na osobę prywatną żeby US się o tym nie
    dowiedział.
    Chodzi o to że mam na głowie komornika a z tego co wiem żeby zarejestrować
    auto trzeba najpierw iść do US.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-06 19:11:00
    Temat: Re: Urząd skarbowy i Rejestracja auta
    Od: grant<1...@1...lp>

> [...]
    się o tym nie
    > dowiedział.
    > Chodzi o to że mam na głowie komornika a z tego co wiem żeby

    Spłać komornika i nie rób wierzycieli w chu....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-01-07 11:02:02
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Takiego wierzyciela mam w nosie bo to urząd skarbowy który miesiąc w miesiąc
    zabiera mi połowe zarobionych ciężko przezemnie pieniędzy jako podatek
    mądralo!!! Pewnie jestes komornikiem

  • 4. Data: 2005-01-07 13:47:41
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Seba napisał(a):

    > Takiego wierzyciela mam w nosie bo to urząd skarbowy który miesiąc w miesiąc
    > zabiera mi połowe zarobionych ciężko przezemnie pieniędzy jako podatek
    > mądralo!!! Pewnie jestes komornikiem

    Wyjedź z kraju, otrzymaj odpowiednie obywatelstwo , zrzecz się
    polskiego i nie wq ludzi ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200