  • 1. Data: 2006-05-09 17:16:14
    Temat: Urząd skarbowy Pytanie o ksero
    Od: "Nuk" <n...@o...pl>

    Witam
    Dostałem wezwanie do tej zaszczytnej instytucji , musze im przedłożyć ksera
    różnych papierków i wyszło mi tego ponad 70 stron . I mam pytanie czy
    wystarczy ze pokaże im orginały a jak chcą to niech sobie sami zrobią ksero
    czy musze ponieśc koszt na własną kieszeń ??

    Pozdrawiam
    Nuk

  • 2. Data: 2006-05-09 17:38:08
    Temat: Re: Urząd skarbowy Pytanie o ksero
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Nuk" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy wystarczy ze pokaże im orginały a jak chcą to niech sobie sami zrobią
    > ksero czy musze ponieśc koszt na własną kieszeń ??

    To zależy, czy jesteś pewien, że masz wszystko w jak najlepszym porządku
    i chcesz z nimi zadrzeć, czy też wolisz skulić uszy i mieć święty spokój. Na
    początek możesz zapytać o podstawę prawną, która daje im prawo żądać kopii
    tych dokumentów.

  • 3. Data: 2006-05-09 19:24:22
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 9 May 2006 19:16:14 +0200, Nuk napisał/napisała:
> [...]
    > wystarczy ze pokaże im orginały a jak chcą to niech sobie sami zrobią ksero
    > czy musze ponieśc koszt na własną kieszeń ??

    IMHO zadzwon do milych Pan i spytajo co im chodzi.. Jesli im kopie wystarcza
    to modl sie aby nie chcieli potwierdzenia notarialnego ;)
    U mnie w wiekszosci przypadkow rozmowa telefoniczna poprzedzajaca wizyte
    zalatwaila 99% problemow... 1% byl bez rozmow...

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *