  • 1. Data: 2006-07-10 05:47:19
    Temat: Urząd Stanu Cywilnego - ślub
    Od: "co to jest" <n...@u...pl>

    Witam,

    wystąpiłem do USC (inne miasto niż zamieszkuje) o odpis aktu urodzenia.
    Powiedziano mi 6 dni - myślę ok. Jako, że muszę wziac urlop aby do tego
    miasta dojechać i odebrac dokument a telefonicznie nie chca mi podac (!) czy
    dokument juz jest, czy mam jakies poparcie w przepisach prawa co do terminu
    wystawienia odpisu?

  • 2. Data: 2006-07-10 19:11:12
    Temat: Re: Urząd Stanu Cywilnego - ślub
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "co to jest"
> [...]
    > (!) czy
    > dokument juz jest, czy mam jakies poparcie w przepisach prawa co do

    trzeba bylo zaznaczyc opcje, zeby przyslali odpis pocztą
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-07-13 13:19:23
    Od: e...@g...com

    co to jest napisał(a):
> [...]
    > dokument juz jest, czy mam jakies poparcie w przepisach prawa co do terminu

    Czy dobrze rozumiem - telefonicznie nie chcą "podać" dokumentu? ;-).
    A tak poważnie - ja załatwiałem wszystko via e-mail (może brzmi
    surrealistycznie, ale jednak) i po relatywnie niedługim czasie (ok. 10
    dni) miałem do odebrania odpis aktu urodzenia w obecnym miejscu
    zameldowania.

    Pozdrawiam,

    e.